zaterdag 11 november 2023

Cheerful Sketches

Vandaag laat ik jullie ik een kaart zien die ik maakte met de sketch van Cheerful Sketches:


Ik begon vol goede moed met het uitzoeken van de papiertjes voor deze kaart. De sketch had ik dan ook al snel klaar. Maar toen moest er nog een beestje op. Al zoekend in mijn bak met beestjes van MD kwam ik de schildpad tegen. Die mocht wel weer eens op een kaart. Zo gezegd zo gedaan. Maar met alleen de schildpad was de kaart nog een beetje kaal. En toen bedacht ik dat het wel een kaart voor manlief kon worden want hij krijgt ieder jaar een kaart met een schildpad van mij. En zo kwam zijn leeftijd ook nog groot op de kaart. Het duurt nog een poosje voor ik de kaart kan gebruiken maar klaar is alvast klaar!
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Critter Crazy Challenges en Cafty Animals waar zoals altijd weer een dier in de hoofdrol moet staan.

Vandaag rommel ik de hele dag wat in huis. Wat huishoudelijke klusjes, knutselen en soep koken. Morgen komt mijn collega met haar man bij ons klaverjassen en dan eten we ook altijd samen. Ik maak deze keer mosterdsoep.

20 opmerkingen:

  1. Ik dacht al bij het zien van deze leukerd, die komt bij de verzameling van manlief;-) Tof papier heb je gebruikt. Fijn weekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke dp de schildpad steelt de show
    ik ga ook zo aan mijn soep beginnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, perfect voor een man, jouw man. Spaart jouw man schildpadden of is het als statement bedoeld 🤭 Dankjewel dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches.
    Helaas is jouw kaart nog niet bezorgd, ik beloof je dat, zodra ik hem in mijn handen heb, ik je een berichtje stuur. Stom postbedrijf 😤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart met schildpad.
    En mooi de leeftijd erop.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, je hebt leuk papier gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kaart met die sketch gemaakt Henriët. Vrolijk dessin-papier en een toffe schildpad heb je gemaakt. Mosterdsoep? Dat heb ik nog nooit gegeten hihi. Fijne avond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart , en wat leuk huisje heeft de schildpad gekregen. Heerlijk zo’n dagje rommelen in huis. Veel plezier morgen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kunt hem maar vast klaar hebben liggen toch! Ik vind hem erg leuk.
    Wat een lekkere dag had jij en straks ook nog en boel gezelligheid. Eet smakelijk alvast. Mosterdsoep....mmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaartje met het schildpad en het toffe achtergrond papier, Heerlijk mostaardsoep, lang niet meer gemaakt toch maar weer eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart en al op tijd klaar dus.
    fijne dag
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een mooie kaart voor je man en wat een leuke, lekker makkelijke sketch hè deze keer.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje voor je man Henriet.
    De schildpad blijft ook leuk he.
    Succes met soep maken....ik had vorige week pastinaaksoep gemaakt met pastinaken uit de tuin van mijn zwager....hij was heerlijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart maakte je voor je man. Ziet er zo leuk uit met de schildpad.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi geworden. Een erg leuke combinatie. Een hele fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is leuk zeg, onze sketch met de schildpad die een beetje van de sketch (of beter, middenstuk van de kaart) afloopt.
    Geeft een mooi speels effect.
    Haha, je man kan niet om zijn leeftijd heen als hij deze kaart krijgt.
    Mooi dp heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke schildpad en met de cijfers erbij kun je hem voor je man bewaren. Het is een mooie kaart geworden.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great design - love your tortoise!

    Thanks for joining us at the Critter Crazy Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pracht van een kaart heb je gemaakt.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen