donderdag 9 november 2023

52 weeks to Christmas week 45

Hebben jullie dat nou ook dat de weken en de dagen vliegen en je af en toe echt tijd vrij moet maken om te knutselen? Zo gaat het momenteel bij mij. Maar gelukkig is het me toch weer gelukt om een wekelijkse kerstkaart te maken voor 52 weeks to Christmas:


Dit is de voorkant. Ik heb het raam van MD weer eens tevoorschijn gehaald. In het raam hangen lichtjes, en buiten kijkt een roodborstje naar de sneeuwpop die er staat.


Als je de kaart opent zie je een trappetje met roodborstjes en kerstbomen.
Jullie hebben vast wel het model van de Liftchallenge herkend alleen ging er bij mij iets mis. Mijn trappetje loopt van laag naar hoog en hij hoort eigenlijk van hoog naar laag. Hopelijk is dat geen probleem en mag ik hem gewoon linken.
Door de kerstbomen, roodborstjes en lichtjes kan deze kaart ook meedoen bij De Egel want daar hebben ze deze keer een leuke bingo-challenge. Ik koos het bovenste, horizontale rijtje. (kerstboom-dier-lichtjes/kaars)
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Creaties Suzan op Facebook. Daar willen ze een kerstkaart zien.

29 opmerkingen:

  1. Hij is mooi hoor en, laten we eerlijk zijn, trappen lopen ook van laag naar hoog of šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤” is het toch van hoog naar laag?? Hopelijk zijn ze niet zo streng bij de liftchallenge .
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de schattige vogeltjes, ik vind de binnenkant zo ook leuk, is gewoon spiegelbeeld vind dat het moet kunnen hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart, met een verrassende inhoud...
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kerstkaart met een gezellig winters tafereeltje erop en als je de kaart dan opent volgt er nog een hele mooie binnenkant. Het zal vast niet uitmaken dat je trappetje in spiegelbeeld is. Je hebt in elk geval wel bingo Henriƫt. Dank je wel voor je tweede deelname aan de challenge bij De Egel en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een toppertje je kaart leuk samengesteld het model is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriƫt,
    Wat een topkaart weer. heel leuk met het trappetje. Met de vogeltjes erbij is het weer zo schattig. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart met de verrassende binnenkant Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart. Leuk model wat je heel erg mooi hebt opgemaakt. Mooi dp gecombineerd. De kaart met d3 huisjes van hieronder vind ik ook erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Henriƫt.
    Leuke voorkant.
    Hopelijk zijn ze niet zo streng.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, je kaart is prachtig, en dan ook nog zo'n leuke binnenkant! Top!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuke kaart, leuke stans van dat raam en de binnenkant is ook mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow prachtige kaart en je kaartje hieronder is ook al zo mooi!
    Ik knutsel meestal na het avondeten, overdag komt het er niet van!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart en de binnenkant is ook verrassend Henriƫt. Mooie kleuren en leuke roodborstjes en sneeuwpop. Hoe ouder ik word, hoe korter de dagen lijken te zijn! Of zou ik langzamer worden......?
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een mooi kaartje geworden. Leuk met die vogeltjes en de binnenkant ook zo mooi doorlopend! Heel leuk gedaan en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is een erg mooie kaart geworden.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Totaal geen probleem, op deze manier de vouwen doen is ook leuk en geeft hetzelfde effect. Een mooie uitwerking is het ,erg leuk die vogeltjes en de mooie binnenkant! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk deze kaart! Ik vind het wel leuk dat hij andersom loopt. En je voorkant vind ik ook super met dat raam! Ja, de tijd zit vol met allerlei dingen op en naast het werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kerstkaart met een hele leuke binnenkant.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vogels vliegen omhoog hoor, is prima zo. Leuk model en schitterende voorkant ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel geslaagde kerstkaart, zo gezellig! Het model is heel leuk aangekleed en je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Ha leuk, nog meer post op komst! Ik heb jouw kaart nog niet ontvangen, maar kijk er nu wel naar uit. Natuurlijk laat ik je weten als het mijn adres heeft bereikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een geweldig mooie kerstkaart met leuke binnenkant.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kerstkaartje Henriƫt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie kaart maakte je weer, Henriƫt! En ja, soms komt iets anders op je kaart dan gepland, maar daardoor is jouw lift extra speciaal en heel leuk!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ook leuk met de 'trapjes' in de andere richting! Heel mooie kerstkaart.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gaaf zo !!!
    Leuk dat raam met de sneeuw ....ik heb hem ook nog ergens...
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helemaal goed je kaart hoor! Hoe het trappetje loopt, maakt helemaal niet uit! Erg leuk bedacht met het raam en de sneeuwlaagjes, dat schept al sfeer en als je je kaartje opent de mooie uitwerking met de roodborstjes! Superleuk dat e weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. van hoog naar laag, van laag naar hoog.. who cares?! Het is gewoon weer een prachtig kaartje met die lieve vogeltjes! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, ook deze is weer supergaaf zeg, ook het roodborstje is zo gaaf, Die staat ook op mijn lijstje. Dank je wel voor jouw 2e bijdrage aan de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen