dinsdag 28 november 2023

Knutselen bij Monique

Gisteren reed ik al op tijd richting Monique en na een kopje thee en bijkletsen gingen we aan het knutselen. Ik had zakjes meegenomen die ik vrijdag kocht bij KIK in Hoogezand (ik vind het eigenlijk een rommelwinkel maar soms kom je er wel leuke knutseldingen tegen) Er zitten er 24 in en ze kosten
maar E2,49.

                                      

                                                 

Op een stukje aquarelpapier van 10,5 x 10,5 maakte ik met ecoline een achtergrond. Daarop maakte ik met lichte distress inkt en een stemcil van Pronty cirkels. Het uiltje van Craft Emotions kleurde ik in met distress inkt, knipte ik uit en plakte ik verhoogd op de gestempelde krans. De sterren, de blaadjes en de besjes kleurde ik ook met distress inkt. Dit geheel matte ik op rood papier en dat plakte ik op het zakje. Daarop het woord Kerst uit goud en rood.

Ik link dit zakje ook bij Dutch Card Lovers waar ze een kleurrijke kerstkaart willen zien.

Dit is de eerste uit een serie van 12 die ik aan het maken ben. Dit wordt namelijk de kersttractatie voor mijn collega's. De voorkant van de zakjes versier ik met een leuk tafereeltje en op de achterkant schrijf ik een kerstwens. In de zakjes komt een zakje lekkere chocolaatjes van de bakker. Ik heb er nu 4 klaar. Donderdag zien jullie de volgende 2 op mijn blog verschijnen.

Kijken jullie ook nog even bij Monique? Haar creatie vind ik echt gaaf. Heel anders dan die van mij maar echt Monique!

13 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een leuk idee zeg met die zakjes. Echt heel erg mooi gedaan.
    Ik begrijp wat je bedoeld met de kik haha. Het is ook wel een rommelwinkel.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk de kadootje zakjes Henriët.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk zakje heb je gemaakt met de leuke achtergrond en het leuke uiltje
    wat een leuk cadeautje voor je collega's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!!
    Awesome!!! Really great
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een leuke kaart met die grappige uil!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk deze cadeau zakjes. Leuk tafereeltje heb je erop verwerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt er ook iets leuks van gemaakt Henriét!
    Wat gaaf dat je dat voor al je collega's gaat maken....attent van je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuk gedaan. leuk presentje voor je collega's.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik vind deze van jou ook supergaaf! De achtergrond is al heel mooi gemaakt, maar het uiltje op de krans steelt echt de show. Mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je jouw creatie op een zakje hebt verwerkt! Ook een mooie achtergrond heb je gemaakt met de cirkels. Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke vrolijke en kleurrijke kerstverpakking Henriet. Leuk dat je weer meedoet met de laatste challenge van het jaar bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan op een zakje! En de uil is grappig en kleurrijk. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 😊 CreaTEAve groetjes, Yvonne- The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen