maandag 27 november 2023

Verhuiskaart voor Ans

Onlangs zijn Ans en haar man verhuist naar een nieuwe woning. Daar moest natuurlijk aan kaartje naar toe:


Ik gebruikte de caravan van MD. Die lag al best een poos ongebruikt bij mijn knutselspullen. De hamster verwelkomt Ans en haar man met een bloemetje. De tekst kwam op een wolk.
Ik wens jullie ook via deze weg heel veel woongeluk op jullie nieuw plek.
Deze kaart laat ik meedoen bij Hobbyshop Veldmaat waar ze een verhuiskaart willen zien.

Een poosje geleden vertelde ik jullie dat ik met een nieuw haakproject was begonnen. En nu kan ik jullie het eindresultaat laten zien:


Rudolf is uit mijn haaknaald gekropen. Hij is flink groot (60 centimeter) maar zakt door zijn hoeven. Daar moet ik dus nog iets op bedenken. Hij lag als Bambi met de poten wijd op de stoel, maar toen onze schoondochter vrijdagvond bij ons kwam zette zij hem zo op de leuning van de stoel en daar staat hij nu nog.

14 opmerkingen:

  1. Super leuke verhuiskaart Henriët.
    Ik dacht dat ze naar een appartement verhuisde .Ha ha.
    Je haakwerk van rudolph is weer prachtig.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke caravan en de hamster, wat heeft ie het gezellig gemaakt, wat zal Ans daar lekker wonen haha
    je gehaakte rudolph is ook mooi geworden hij ligt daar wel lekker op de leuning
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht!!
    Ik vind zo'n diertje op een kaart, mèt bosje bloemen altijd zo vrolijk.
    Goed bedacht van je schoondochter, probleem opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart voor Ans en Ed, ook rudolf ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om die caravan op een verhuiskaart te gebruiken Henriët en wat lief dat het hamstertje een bloemetje komt brengen. Ik heb ook nog genoten van de felicitatie-kaart voor GerJanne en de uitdaging die je met GerJanne had. Zo leuk die kaart met vierkantjes en Rudolph en ook die met de stokstaartjes is een plaatje. Nu ben ik weer up to date hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk bedacht die caravan voor verhuiskaart. Maar die Rudolph, die vind ik super en lekker laten staan zo of kan je dan niet meer goed zitten in die stoel? Dan moet je nog iets verzinnen voor zijn pootjes.
    Gaat vast wel lukken.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
    Awesome card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt Henriet . En met Rudolf komt het vast wel goed....hij is super leuk! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is dit.
    En Rudolf is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart maakte je voor Ans. Leuk hoor met de caravan en alles erbij. Prachtig gedaan.
    Wat een schattige Rudolph heb je gemaakt. Heel mooi gedaan hoor. Hij is echt heel lief en knuffelbaar.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart, en wat leuk bedacht deze caravan als nieuwe woning! je Rudolph ziet er ook prachtig uit! Je bent een ster met de haaknaald.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met die caravan!! Lekker zomers. Maar dat maakt niet uit toch? Ze krijgen in ieder geval een mooi kaartje.
    En Rudolf is lief. Anders moet die daar maar op de bank blijven liggen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk dat kaartje voor Ans en Ed. En dat rendier is helemaal leuk! Misschien kun je breinaalden in de poten stoppen? Blijft hij misschien staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuke kaart, origineel met de caravan.
    Het rendier is ook heel leuk, wel een grote jongen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen