zondag 19 november 2023

MR & MRS

Op de verjaardag van mijn vader (29 oktober) verteleden mijn broer en zijn vriendin dat ze twee dagen daarvoor getrouwd waren. Ze hadden van tevoren niemand op de hoogte gebracht.
Vandaag geven ze een feestje bij hun thuis. Met de familie geven we een cadeau en ik had beloofd een kaart te maken:


Ik toverde Santa en zijn vrouw om tot bruid en en bruidegom. Hiervoor gebruikte ik ook de stansjes van het beertje en het trouwsetje van de muizen (beide MD). Voor de kleuren gebruikte ik de foto die op de trouwkaart stond:



De tekst op de kaart begint met 'introducing the new Mr & Mrs dus vond ik de tekst bovenaan wel leuk.

Mijn schoonzusje regelde het cadeau: een grote borrelplank waar hun namen en trouwdatum zijn ingegraveerd en daarop een Italiaans borrelpakket met een lekkere fles wijn.

17 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en leuk om de kerstman en vrouw om te toveren als bruid en bruidegom.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart met dit mooie bruidspaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel creatief om de kerstman en zijn vrouw zo om te toveren, heel mooi gedaan. De kleuren zijn ook zo goed gekozen met de trouwkaart ernaast. Het is een heel toffe kaart. Mooi cadeau kregen ze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de bruid en bruidegom van de santa collectie leuke details heb je gebruikt, leuke kleuren heb je gebruikt
    wat een mooi persoonlijk cadeau hebben ze gekregen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje voor het bruidspaar. Leuk bedacht om de kerstman en vrouw te gebruiken voor dit doel.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk en gefeliciteerd.
    wat leuk dat je dan verschillende stansjes weer combineert met elkaar.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassing zal dat zijn geweest! Je hebt een mooie kaart voor ze gemaakt, past goed bij de foto.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje met dit bruidspaartje erop.
    Veel plezier op het feestje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi kaartje voor het bruidspaar! Wel even een verrassing dat ze ineens zijn getrouwd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verrassing voor jullie en wat heb je een leuke trouwkaart gemaakt Henriët. Gefeliciteerd ook voor jou.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke huwelijkskaart Henriët.
    Mooi gedaan in dezelfde kleuren.
    Gefeliciteerd met het huwelijkspaar
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verrassing zeg! En niemand had het ook verwacht? Je kaart is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke verrassing. Mooie kaart maakte je voor hen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriët,
    Wat leuk hoe je de kerstman en vrouw omgetoverd hebt tot 'gewoon' stel. Het laat maar weer zien hoe veelzijdig die mal is. Wat een verrassing was het wel van je broer en schoonzus hihi. Mooi cadeau ook voor erbij.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie toepasselijke kaart heb je gemaakt. Leuk zijn deze mallen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje.
    What a sweetie 😊
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen