vrijdag 17 november 2023

November

Dinsdag liet ik jullie de pagina van oktober zien in mijn harmonica-boekje. Toen schreef ik dat ik nog niet helemaal wist hoe ik die van november wilde maken maar toen ik er even voor ging zitten rolde het zomaar uit mijn vingers:


Achtergrondje gepoetst met 3 kleuren geel. Daarop met oranje stippen en tekst gezet met een stencil en een stempel. Daarna verder gegaan met stansjes. Een tak met lampjes, de hamster met zijn lampion en je ziet dat het een hele heldere avond is want je ziet de planeet Saturnus en 4 sterren. Ook hier weer het strookje met de maand vastgemaakt met een nietje. Nu verder met die van december. Dat wordt een kerstpagina denk ik.

Ik laat deze pagina ook meedoen bij de bingo van De Egel. Volgens mij voldoe ik wel aan het rijtje kerstboom - dier - lichtjes hoewel mijn tak niet echt een kerstboom is. Maar met een beetje fantasie....

10 opmerkingen:

  1. wat een mooie pagina voor in je boekje, geweldig hoe je de achtergrond heb gemaakt het hamstertje steelt de show
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat dit dit mooi van kleur. Superleuke pagina heb je ervan gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    wat een mooie pagina. Echt heel mooi gedaan. Prachtig.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie pagina, leek gedaan.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pagina Henriët.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja er hangen natuurlijk lampjes in!
    En er bestaan ook kale kerstbomen. Als je ze in de uitverkoop koopt valk voor kerst kun zoiets wel eens treffen. En jij dacht natuurlijk eigenlijk aan St Maarten met november. Ik zie hem zo langs de deuren gaan! hahaha! Dank je wel voor het meedoen! Geen idee of de andere DT leden streng zijn, hoor, maar dan merk je het vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf zoals je dit kaartje samengesteld hebt, over elk detail is heel goed nagedacht, leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, wat een kale kerstboom dan LOL. Wel heel leuk bedacht en mooi gemaakt Henriët.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en we gooien hem in het team voor goedkeuring ;)
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke pagina welke je maakte. Fijn dat je weer meedoet met onze uitdaging. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen