donderdag 16 november 2023

52 weeks to Christmas week 46

Vandaag laat ik jullie een kerstlabel zien:


Bij Kaartjes Inspiratie Challenges willen ze een label zien met sketch. Ik heb de grote labelstans van MD gebruikt en het dp komt uit 2 verschillende blokken van MD. Het beertje mocht deze keer weer eens in de schijnwerpers staan. Natuurlijk link ik deze week ook weer bij 52 weeks to Christmas.
.
Ik maakte deze kaart vorige week donderdag al hoestend en proestend. Ik was al 2 dagen niet echt fit en toen ik donderdag wakker werd (op mijn vrije dag want ik had de maandag gewerkt) was ik snipverkouden. Gelukkig kon ik een paar dagen rustig aan doen en nu ben ik weer opgeknapt.

Ondertussen ben ik aan een nieuw (kerst)haakprojectje begonnen. Na al die letterdieven (36 tot nu toe en nog 3 te gaan) was ik wel eens toe aan iets anders. Wat het is hoop ik jullie binnenkort te laten zien.

24 opmerkingen:

  1. Een hele leuke tag. Mooi in die blauwe kleuren.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi label in winterse tinten, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi label van het leuke dp de beer zit erop gewoon te stralen
    fijn dat je weer bent opgeknapt en ik ben benieuwd naar je haakproject
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke labelkaart met de beer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Henriët,
    Wat een gave kaart heb je gemaakt zeg. Wauw. Wat mooi gedaan. De beer heeft echt een prachtige plek gekregen.
    Wat vervelend dat je verkouden was, het is echt weer de tijd van het jaar. Dat heb ik nu ook. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig je kaartje met het beertje, lekker winters!
    Je kaartje hieronder is ook erg leuk! Die post is tegenwoordig een drama Hopelijk gaat het met de kerstpost allemaal wel goed.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk label met de beer die er zo ontspannend bij zit! Fijn dat je weer opgeknapt bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart in die blauwtinten en met die leuke beer.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke labelkaart heb je gemaakt en fijn dat je weer opgeknapt ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zit dat lieve beertje gezellig op je leuke kerstlabel Henriët. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Ik blijf maar moe en futloos, bah.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie labelkaart heb je gemaakt met die leuke beer.
    Succes met haken. Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke winterkaart in mijn favoriete kleur blauw!
    Ik ben benieuwd wat je nu aan het haken bent.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi label in deze mooie tinten blauw !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kerstlabel heb je gemaakt n deze kleuren Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een hele mooie tag, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke label mooie kleuren,ik heb de leuke beer en de paperpad ook gebruikt op mijn kaart.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi label heb je gemaakt in de kleuren blauw. Je beertje heeft een mooie plek gekregen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi label, mooi papier.
    Gelukk8g ben je weer opgeknapt, ik gelukkig ook. Ik heb zelfs nog getest of het geen corona was, want ik ging naar mijn nichtje in het ziekenhuis, gelukkig was die test negatief.
    Ik ben heel benieuwd naar je haakproject. Ik vind het zo ontzettend knap dat je 36 letterdieven hebt gehaakt, je zal het patroon wel uit je hoofd kennen inmiddels.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi label!! Die beer is zo schattig met zijn muts.
    Fijn dat je verkoudheid weer over is. Hier blaf ik al weken en schiet het maar niet op.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk zeg deze label! En dat beertje is toch zo leuk. Ook die zit nog in de verpakking.... erg!! Gelukkig ben je weer opgeknapt. ik heb nog niets gehoord over een epidemie maar je zou het hier op mijn werk wel denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie labelkaart! Mooi papier heb je gebruikt. En fijn dat je weer bent opgeknapt Henriët!
    Wat een enorme berg letterdieven heb je gehaakt, ik kan me voorstellen dat je wel weer eens iets anders wilde.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig label Henriët,
    dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen