woensdag 15 november 2023

Op een grote paddenstoel.....

Vandaag een kaartje die ik speciaal maakte voor  Angelique. Ik stuurde haar ruim voor haar verjaardag een kaart (uit mijn voorraaddoos) maar deze is nog steeds niet in Hoorn aangekomen. Daar baal ik flink van en dus besloot ik een nieuwe kaart voor Angelique te maken:


Ik zag dat ze bij Dutch Card Lovers paddenstoelen in de hoofdrol willen zien en dus zocht ik mijn paddenstoelen stansjes bij elkaar. Het dp komt uit een retro blok van de Action maar ik vond ze ook goed passen op een herfstkaart. Het bruine papier komt uit mijn voorraad. Het elfje zit lekker te lezen op een boomstam en leunt heerlijk met zijn rug tegen de grootste paddenstoel.
Nu maar hopen dat deze kaart wel in Hoorn is aangekomen.

Morgen ben ik er weer met mijn wekelijkse kerstkaart.

16 opmerkingen:

  1. Oh zo frustrerend he als dat gebeurd... Gebeurd zo vaak laatste tijd... deze is erg mooi geworden en gaat Angelique vast heel blij mee zijn! Jouw kaart is hier gisteren wel bezorgd, dankjewel!!

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh vervelend he je steekt er zoveel tijd in en dan komt het niet aan...
    dit is echt een schatje van een kaart!! leuk hoe die kleine elf daar zit, lekker op een dikee boomstam.
    Ik wil je ook heel erg bedanken voor de kaart die ik kreeg omdat we opa en oma zijn geworden...heel lief.
    Volgens mij had Merit ook een kaart van jou, even snel nog gekeken, iets met een leuk model kaart en een beer, kan dat..
    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtige kaart! Ook deze is helaas nog niet aangekomen 😥hopelijk komt dat nog. Ik heb ook kaarten gestuurd die na lange tijd nog steeds niet aangekomen zijn, zo jammer.
    Gelukkig kan ik deze hier al bewonderen, want wat heb je die mooi gemaakt, hij past zo goed bij mij met de herfstkleuren! Dankjewel dat je deze kaart voor mij maakte en zelfs 2 pogingen deed om mij een verjaardagskaart te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor de jarige Angelique.
    Zo jammer als je kaart niet aankomt.
    Maar deze is super, en hopelijk komt deze wel aan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah, wat een schatje!!
    En wat balen van de andere kaart!! Grrr, en je kan postnl bijna niet bereiken voor je klacht!! Ik zou het wel proberen te melden, want ze verhogen het tarief van de postzegels, maar service bieden ho maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt maar wat rottig dat je kaarten niet overkomen. Doe je zo je best op en dan raakt het zoek. Heel vervelend. Hopelijk komen ze nog ergens tevoorschijn.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat balen dat de post het zo laat afweten! Hopelijk komt deze leuke kaart met het elfje en de paddenstoelen nog aan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart met paddenstoelen.
    jammer dat postnl het zo laat afweten.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh bah, zo balen als een kaart niet aankomt. Ik heb dat ooit eens gehad met een kaart voor iemand waarvan zijn vrouw was overleden onder tragische omstandigheden. Heel erg over nagedacht maar nooit aangekomen. Klacht ingediend, nooit verder iets van gehoord.
    Misschien komt de jouwe nog wel een keertje aan dan heeft ze twee hele leuke kaarten 🤗
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de paddenstoelen en het schattige elfje kijk hem daar eens lekker zitten
    altijd vervelend als post niet aankomt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaahhh! Deze mooie kaart lag net op de mat, dankjewel Henriët, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog zo'n leuk paddenstoelenkaart! Mooie stansjes heb je gebruikt. Nogmaals bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat balen als de post niet overkomt. Jouw herkansing is een leuke kaart, schitterend met de paddestoel en elfje . Dat maakt dat ik denk: Oja daar wilde ik ook nog aan mee doen of me dat lukt? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad altijd balen als een kaart niet aankomt (of veel te laat) Als hij er nou nog langer over doet, hoef je voor haar volgende verjaardag geen kaart te maken ;-)
    Hij is erg leuk! ik duim mee dat hij aankomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt op je kaart. Ik kan zien dat je ze met zorg bij elkaar gezocht hebt. Hopelijk komt je kaart nog een keertje terecht. Ik had ooit dat een kaart 4 maanden later pas op bestemming kwam dus geef de hoop niet op! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen