zondag 5 november 2023

Bingo bij De Egel

Toen ik vanmiddag ging knutselen zag ik de nieuwste challenge van De Egel voorbij komen. Ze vragen om een kerstkaart met een rijtje van jun bingo-kaart:


Ik maakte een tentkaart en door de ruimte achter de huisjes en de tak zit er diepte in de kaart.
Ik gebruikte de nieuwe huisjes van MD, aan weerskanten staan kerstbomen en in de tak hangen lichtjes en de vogels kijken wat er nu gebeurt in hun boom.
En met die ingrediënten heb ik bingo op het bovenste horizontale rijtje: kerstboom-dier-lichtjes/kaars.
Mijn wekelijkse kerstkaart die ik donderdag laat zien heb ik ook gemaakt met deze bingo kaart.

Vorige week was het hier vreselijk druk. Na een heerlijke week herfstvakantie moest ik maandag meteen de hele dag weg voor mijn opleiding. Dinsdag, woensdag en donderdag drukke dagen op het werk en vrijdag was gevuld met vele huishoudelijke klusjes. Ook zaterdag was ik de hele dag bezet. We hadden een repetitiedag met de andere 3 orkesten waarmee we 25 november een concert geven. Vandaag had ik gereserveerd om te knutselen maar de ochtend was gevuld met sjouwen en herinrichten. Er waren nog wat meubels mee naar hier gekomen van de verhuizing van onze jongste zoon en die hebben nu een plekje bij ons in huis of zijn opgeruimd op de garage-zolder.
Nu op de bank Boer zoekt vrouw kijken!

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Henriët.
    Jij bent er snel bij.
    Nu is boer zoekt vrouw afgelopen. Ha ha
    Leuk hè.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe diepte kaart.
    Ja , ik was aan het werk. BzV gemist. Ga morgen ochtend kijken .
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Henriet!
    Gezellig Boer zoekt vrouw kijken....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart. Leuk zijn die huisjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk. Wat een gezellige huisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om na zijn hectische drukke week even te knutselen.
    Je hoofd leeg maken.
    Er kwam een heel erg leuk kaartje onder je handen vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop, mijn kaartje voor de bingo komt morgen op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjonge drukke dagen gehad dus.
    leuke bingo kaart heb je gemaakt.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Henriët,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zo leuk, die nieuwe huisjes, ik moet ze ook nog uitproberen. Wat mooi gedaan.
    Klinkt als drukke dagen. Hopelijk nog genoeg tijd gehad om te ontspannen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja meid je hebt van die weken, om voor je het weet. Maar je hebt wel een hele mooie kaart gemaakt voor de Egel challenge! Nu maar even een rustiger weekje en wat meer tijd om te relaxen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dan vergeet je bijna dat je vakantie hebt gehad! Ik ken het.
    Maar je kaart is erg leuk! Je bent gezwicht voor de huisjes....ze zijn ook heel leuk. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke en hele gezellige kerstkaart Henriët en ja hoor je hebt bingo! Dank je wel voor je deelname aan challenge 172 bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Henriette. De huisjes stans is ook erg gaaf. Hopelijk heb je nu een rustiger weken, alhoewel… die goedheiligman is nu in Nederland. Dank je wel voor jou bijdrage aan de bingo uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen