dinsdag 14 november 2023

Nature

Het is al weer een poosje geleden dat  ik jullie iets van mijn harmonicaboekje heb laten zien. Tot mijn schrik kwam ik er achter dat ik jullie de pagina van oktober nog helemaal niet had laten zien:


De achtergrond kreeg een lichte binnenkant en een donkerder buitenkant. Daarop stempelde ik rondjes, spetters, driehoekjes en rastertjes. Daarop plakte ik een postzegelstans waarop ik een stempel met paddenstoelen op heb gestempeld. Deze stempel bestelde ik bij Amazon en is er 1 uit een setje van 4.  Omdat ik het geheel nog wat kaal vond heb ik stempelpapier op kleur gebracht en hieruit blaadjes gestanst en die langs de rand van de postzegel geplakt.
Ik laat deze pagina meedoen bij Knutsels en Kadootjes waar ze een zelf gestempelde achtergrond vragen, bij Dutch Card Lovers waar ze paddenstoelen in de hoofdrol willen zien en bij Creative Artiste Mixed media blog waar alles mag als het maar mixed media is.


Hier zie je de bladzijdes van september en oktober naast elkaar. 
Ik ben nog aan het nadenken over die van november. Eigenlijk wil ik iets met lichtjes/lampionnen maar hoe ik dat ga doen weet ik nog niet.

16 opmerkingen:

  1. wat een mooi pagina voor in je boekje, mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt met de verschillende kleurtjes en leuke stempels
    De postzegel stans blijft leuk om te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie gestempelde pagina voor je boekje. De paddenstoel komt mooi uit op die leuke achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige pagina mooi in de herfst kleuren Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pagina heb je gemaakt Henriët. Echt heel erg mooie herfstkleuren. september en oktober passen mooi bij elkaar. Leuk hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige pagina, heel knap gedaan. Zulke mooie kleuren, de stempels op de achtergrond, mooie stempel op de postzegelstans, het is een prachtig geheel in de sfeer van oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! Ik moet mijn boekje ook nog laten zien..... Heb je echt geen info van Monique gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke pagina in je boekje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die postzegeltechniek gecombineerd met paddenstoelen Henriët. Mooie mixed media kaart. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de stempelchallenge bij Knutsels&Kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful journal page. You've created a fabulous background for the lovely leaves.
    Thank you for joining in with our November challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige pagina Jet! Heerlijk herfstig!! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a super double page journal spread, lovely snippets of nature a beautiful scene. I especially love the Toadstool die cut focal. Fabulous layout. Thank you for sharing @ Creative Artiste and joining our November Challenge.
    Best wishes Tracey (DT)

    BeantwoordenVerwijderen