donderdag 23 november 2023

52 weeks to Christmas week 47

Nog 4 weken en dan begint de Kerstvakantie al weer. Wat gaat de tijd toch snel.....
En ondanks de drukte (eerst lampionnen maken en lampionnen-avond op school, nu Sinterklaasdrukte) heb ik toch weer een wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas. Of eigenlijk zijn het gewoon 2 deze week:



Deze 2 kaarten maakte ik bijna 2 weken geleden op een regenachtige zaterdagmiddag. Ik zag het idee ergens op internet (geen idee meer waar en van wie) en haalde mijn embossingfolders weer eens uit het stof. Voor de achtergrond 2 verschillende embossingfolders gebruikt. De ene sneeuwpop kreeg een hoge hoed en de andere een muts. Beide kaartjes gespiegeld van elkaar op geplakt. De sneeuwpop is van MD en de kerstboom van Studio Light.

Overmorgen geven wij met onze muziekvereniging en de 3 andere orkesten waar onze dirigent ook dirigent van is een groot concert in Leek. We spelen met 140 muzikanten tegelijk. Dat wordt een hele happening. 's Middags eerst een generale repetitie daarna samen eten en dan 's avonds het concert. Ik heb er in in!

23 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten met leuke achtergronden!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten Henriët.
    Leuk de embossing achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaartjes Henriët, leuk met die embossingfolders, die gebruiken wij ook veel te weinig.
    Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de leuke embossing folders en de leuke sneeuwpopjes
    succes met het optreden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad "brrr " het ziet er koud uit hier vandaag. Twee leuke winterse kaarten met mooi geëmboste achtergronden Henriët. Ik hoor net dat er de komende dagen winterse buien gaan vallen dus je bent in stijl.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriët,
    Wat een mooie kerstkaarten. Mooi gedaan met die embossing achtergrond, ik vergeet vaak mijn embossingplaten te gebruiken haha. Schiet lekker op met de kerstkaarten zo, maar ze moeten ook bijna weg. haha.
    Veel plezier met het concert, echt een hele happening lijk me. Geniet ervan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaarten en de sneeuwpoppen zien er iedere keer anders uit, tof
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap dat je nog tijd had voor 2 leuke kerstkaarten met al die drukke dagen die je hebt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Embossen blijft toch altijd ook leuk, Henriët! Ik doe het ook niet meer zo vaak, maar het geeft altijd een leuk effect.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk zijn ze. En kan me voorstellen dat je er zin in hebt. Is ook leuk om met zo'n grote groep muziek te maken, succes!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoe leuk is dit geworden.
    veel plezier morgen!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze sneeuwpoppen blijven het toch leuk doen op de kaarten, tof met de verschillende achtergrondjes. Veel succes zaterdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Henriét!
    Groetjes en succes met het concert,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt twee leuke winterse kerstkaarten met deze leuke sneeuwpoppen gemaakt. Wat heb je een leuke happening… veel plezier ermee.ik kom je even niet meer bezoeken … neem even een blogpauze. . We gaan een rondreis met een groep maken .. dus een druk programma. Ben er voor de kerst weer.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee heel mooie kaarten met de embossing achtergronden. Veel plezier zaterdag.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal mijn ding de embossing folders, leuke kaarten heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met de mooie embossing achtergronden Henriët. Leuk met de sneeuwpoppen.
    Heel veel plezier zaterdag.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee hele leuke kaarten en leuk die achtergronden
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beide kaarten zijn top!
    Veel succes met het grote optreden, lijkt me zeer spectaculair!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke kaartjes zo met die witte geembosste achtergronden.
    Die sneeuwpoppen moet ik ook weer eens opzoeken. Ze zijn zo leuk!
    En alvast heel veel plezier morgen in Leek. Gelukkig heb je onze uitdaging al voorgeprogrammeerd, anders zou je dat nog vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke kaarten, de geëmboste achtergronden doen het goed achter de leuke sneeuwpoppen.
    Wat een gave uitdaging staat je morgen te wachten, veel succes en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beide heel leuk !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen