dinsdag 16 januari 2024

Januari

Een aantal van jullie zag het misschien gisteren al op Facebook maar ik heb weer een bladzijde klaar voor in mijn harmonicaboekje:


Ook januari heeft een plekje gekregen. De achtergrond werd blauw met 2 kleuren distress inkt. Daarop met blauw een stempel met allemaal rondjes. Die bestelde ik bij Temu. Dat wilde ik ook eens uitproberen. Ik bestelde een aantal stempelsetjes en een stans. Over het meeste ben ik tevreden al is er ook een vel stempels bij die niet allemaal helemaal goed afdrukken. Dar neem ik dan maar voor lief.
Tussen de stempel met de rondjes heb ik ook nog gestempeld met nougat kleur maar dat zie je niet heel goed. De grote ijskristal kreeg een mooi glimmend laagje met witte embossingpoeder. De schaatsende eland is van Gummiapan. Het is een setje met een bijpassende stans. Altijd handig vind ik.
Ik probeerde met chloor een aantal rondjes wit te maken maar dat lukte niet heel goed. Daarom maar her en der wat glasparels geplakt. Een tekstje er bij geplakt en natuurlijk de maand vastgemaakt met nietjes.
Terwijl ik deze pagina maakte had ik uitzicht naar buiten en het sneeuwde om de haverklap maar het bleef niet liggen. Deze pagina past dus prima bij het januariweer van dit jaar

Ik link deze creatie bij KIC omdat ik hem wel vind passen bij het winterse moodboard. En bij Papercraft Challenges waar alles mag.

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Wat is dat rendier leuk!
    Blauw is m.i. De moeilijkste kleur om te bleken. Maar toch heb je een mooi effect gecreëerd.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Henriët! De achtergrond is heel mooi, de stempel van de eland heel gaaf, het is een erg mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zo leuk gemaakt Henriët! Vind het een enige stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer mooi gemaakt. De achtergrond vind ik heel gaaf gelukt. De eland is schattig. Idd handig met een snijmal erbij.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige pagina Henriët.
    Mooi de achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je achtergrond is erg mooi Henriët, je eland is een leukerd zeg en steelt de show, hihi Mooie pagina er weer bij! Terwijl ik dit type trekt er een sneeuwbui over en het is een witte wereld hier, altijd een sprookjesachtig gezicht, ik ben nog lekker vrij dus een sneeuwwandeling zit er straks wel in!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ligt nu wel een mooi laagje sneeuw, we hebben net onze eerste wandeling (van de 4) achter de rug. Keileuke kaart met de grappige eland en de mooie achtergrond. Nog steeds niks besteld bij Temu, ik blijf Ali trouw, ook al besteld ik daar niet zo veel meer. Kleinere hobbykamer, kan minder spullen kwijt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke achtergrond heb je gemaakt. De eland is een hele mooie.staat er leuk op. Je hebt een mooi begin van je harmonica boekje. Ik heb geen ervaring met Temu…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie pagina voor in je boek mooie achtergrond heb je gemaakt en wat een gave stempel is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt!! Die achtergrond is super tof. En mooie kleuren ook.
    Awesome
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke pagina voor je harmonicaboekje. De achtergrond is heel mooi, en de eland steelt echt de show op zijn schaatsen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi winterse Mixed media !! Super leuk geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd is dit zeg! Prachtige ster, kleuren, eland en glasparels. Die zet ik op mijn lijstje. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enige stempel! Zo grappig die eigenwijze snuit... Ik heb nog niets bij Temu besteld....ga jij het vaker doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd deze kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen