donderdag 18 januari 2024

52 weeks to Christmas week 3

Vandaag weer een kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas:


Tussen mijn voorraadje achtergrondjes lag ook deze met rode papiertjes. Op de witte cirkel maakte ik de wasbeer van MD. Hij zit een beetje bang te kijken want hij weet niet zo goed wat hij met de vuurpijl moet. Bovenaan in de cirkel het jaartal 2025 want dat is de opdracht bij De Egel (nieuwjaarskaart met 2025 er op)
De komende weken zien jullie meer kaartjes met deze achtergrondpapiertjes. Ik maakte er namelijk een hele serie mee.

Gisteravond zaten wij rustig op de bank toen we ineen achter de gordijnen lawaai hoorden. Ik wist meteen wat er gebeurde. Mijn Amaryllis bloeide heel mooi met 5 grote bloemen aan 1 stengel. Helaas kon de stengel dit blijkbaar niet aan en die knapte dus spontaan af. Gelukkig heb ik nog een foto.

26 opmerkingen:

  1. Een dot van een kaart! Ach dat is jammer van je mooie Amaryllis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het rode design papier, wat een schattig tafereeltje heb je gemaakt met de leuke wasbeer
    zonde van je amaryllis, maar gelukkig kun je de mooie foto laten zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nieuwjaarskaart Henriët.
    Dat is wel nog ver weg 2025
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en jammer van je amaryllis, maar inderdaad de bloemen kunnen topzwaar worden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke, frisse kaart, erg vrolijk ook dus ik ben benieuwd naar de rest van deze serie. Tja en die amaryllis, boven zijn krachten gegroeid, wat jammer.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk kaartje in vrolijke kleuren, met wasbeer met gevaarlijke pijl.
    Ojee ja die kunnen zo zwaar worden en ook zo heerlijk scheef groeien soms.
    Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach ja, hij lijkt inderdaad een beetje bang, de lieverd.
    Mooi dp, héél warm en vurig, past perfect voor een kerst- en/of Nieuwjaariaart.
    Ook je kaart uit het vorige bericht heb ik even bekeken, mooi hoor.
    Zooooonde van je Amaryllis. Mijn vriendin van 91 heeft er ook 3 dit jaar. Steeds als ik er kom moet ik even kijken hoe ver ze zijn en hoe mooi. Zij zet er een stokje naast en klemt de steel daaraan vast met en haar klemmetje (of touwtje of ijzerdraad van bv de vuilniszakken), maar ja, of jij nu nog wat hebt aan deze tip.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart, helder rood en die wasbeer is cute
    jammer van je mooie amaryllis
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto jammer dat hij geknakt is!
    Je kaartje is ook erg mooi en lekker vrolijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een vrolijke nieuwjaarskaart met dat frisse rood Henriët. Het is een schatje om te zien dat wasbeertje .
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart heb je er zo van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart. Leuke foto van de amaryllis. Deze is heel mooi van kleur…..Dan maar op de vaas zetten is ook mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een mooie kerstkaart maakt je weer. Leuke achtergrond met die kleurtjes. Leuk hoor.
    Wat jammer van je amaryllis, maar de foto is prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, die wasbeer zou je toch zo even willen knuffelen? Een heel leuke kaart waar hij op mag stralen, dat was waarschijnlijk voor hem wel ontspannender geweest als je hem een oliebol had gegeven, haha.
    Wat jammer van je Amaryllis.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat en leuk kaartje en wat een lief wasbeertje! Ik hou van rood met kerstkaartjes dus kom maar op met de volgende kaartjes! haha! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik zo'n enorme vuurpijl vast zou houden zou ik ook een beetje bang kijken hoor, maar het is een leuke kaart!
    Die Amaryllis heb je toch zeker wel op de vaas gezet? Je kunt ze ook heel goed als snijbloem gebruiken. Ik heb er ook nog een paar staan maar die zijn nog niet uitgekomen. Je foto is prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en jammer van de de mooie amaryllis
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is heel erg leuk met die wasbeer! Hopelijk doet hij wel voorzichtig met het vuurwerk. Ik kreeg een amaryllis met mijn verjaardag, ik ben benieuwd of ik ook zo'n mooie bloem krijg.
    Hier moeten we wel vaker wachten op de post, ik ben al blij dat het aankomt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kerstkaart Henriët!
    Ook nog bedankt voor je leuke verjaardagskaart.
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, Henriët, maar ik snap best dat het wasbeertje een beetje bang is, ik moet ook niet zo veel van vuurwerk hebben. Op afstand kijken vind ik wel leuk, maar zelf afsteken heb ik nooit gedaan.
    Wat jammer van je amaryllis... Kan ie nog in een vaasje?
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat gebeurt wel vaker met een amaryllis, zo jammer als de steel dan breekt..Ik moet soms echt van mezelf een ander model maken, terwijl ik veel liever een vierkante maak.
    De jouwe is weer keileuk met verschrikte wasbeer, hier bij ons hoor je nog bijna elke dag harde knallen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, dan was het een heel rijkbloeiende waarschijnlijk! Mooie soort ook.
    Je kaartje is erg leuk! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    En wat leuk dat Monique weer komt kletselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kaart met die leuke wasbeer.
    Zonde van de amaryllis ,maar zou hem ook in een vaas zetten , dan steek ik ook altijd een stokje in de steel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie nieuwjaarskaart heb je gemaakt met het leuke wasbeertje en wel zonde van je amaryllus.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk deze kaart ....2025.....
    Jammer van de bloem ...maar je hebt ervan genoten !
    groeten Ineke
    Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach wat jammer van de amaryllis, kon je hem nog op de vaas zetten?
    Jouw kaar is geweldig, hoe mooi dat het wasbeertje met de vuurpijl zit. Dank je wel dat je meedoet met de Nieuwjaarschallenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen