maandag 8 januari 2024

Winter

Op dit moment lopen er 2 challenges met een moodboard. Bij KIC is het Mooadboard Blue-thema winter en bij 4-Season Challenge blog heeft het moodboard ook winterse elementen. Ik besloot ze te combineren:


Voor de kleuren heb ik me laten leiden door het moodboard van 4 Season. De achtergrond, de besjes en het blauwe komen uit het kleurenpallet. maar ook de tak met besjes zie je hier in terug. Ik probeerde ook nog het regeneffect van midden onder te krijgen met vellum. Dat zit onderaan achter het hek en het hertje maar dat is niet zo goed te zien. Het moodboard van KIC heeft veel blauw, takjes met besjes en het woord winter.
Hieronder nog even beide moodboards naast elkaar:

         
                                                        

Deze kaart is ondertussen ook al onderweg naar iemand die dit blogbericht ook vast ziet. Wie dat is laat ik nog even een verrassing!

23 opmerkingen:

  1. Schattig.
    De dieren kruipen gezellig dicht bij elkaar nu het winter is en kouder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje en de zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gecombineerd en ik zie het vellum zitten hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Henriët met de diertjes.
    Mooi met dat vellum.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart!! Een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart maakte je met de leuke diertjes. echt te schattig gewoon. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat. Echt goed gelukt om de moodboards te combineren.
    This is fabulous.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw wat een beeldige kaart Henriët, alles past heel mooi bij elkaar, zo cute!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie winterse kaart met de leuke vogeltjes.het hartjes ligt er ook erg leuk bij.Mooie achte kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel toffe kaart in mooie kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gelukt en mooi geworden.
    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi en sfeervol kaartje heb je hier gemaakt.
    Lekker winters...
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een plaatje Henriët, alles is zo mooi op elkaar afgestemd en het is een heel lief winters tafereeltje. Een beeldige kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje is het! Ik ga binnenkort ook met de vogeltjesstansen aan de gang. Ze liggen te wachten en volgende week ben ik een dag helemaal vrij en heb geen privé afspraken staan...dan gaat het ervan komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke winterkaart met de moodbords als inspiratiebron.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, zo schattig met het hertje en de vogeltjes! Het is een heel mooie rustige kaart. Knap dat je 2 moodboards weet te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke kaart bedankt voor je deelname bij KIC
    groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaart Henriët, dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje, echt prachtig!
    Bedankt voor je deelname aan onze Moodboard-challenge.
    grtz Colien [4 Season blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk hoe je de kleuren hebt gebruikt van ons moodboard van onze challenge bij 4 -season. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kan niet anders dan lang naar het super schattige hertje kijken:). Heel mooi hoe je verder de kleuren hebt gebruikt van het moodboard. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen