donderdag 25 januari 2024

52 weeks to Christmas week 4

In het laatste weekend van de Kerstvakantie maakte ik een serie kerstkaarten met de achtergrondjes die ik oudjaarsdag maakte. In alle achtergrondjes heb ik papier met rode kerstboompjes gebruikt en die maakte ik af met de kerstman en zijn vrouw.
Vandaag zien jullie de kerstkaart waar ze samen op staan, volgende week die met de kerstman alleen en de week daarop die met zijn vrouw. Dan laat ik ook de hele serie samen zien.



Voor deze kaart gebruikte ik de sketch die Suzan in december in haar Facebookgroep gebruikte voor de challenge. De rode papiertjes gecombineerd met bruin en de kerstman en zijn vrouw op de witte cirkel.
Deze kaart link ik bij 52 weeks to Christmas.
Ik laat hem ook meedoen bij Girls Creative Christmas Challenge waar ze rood/wit willen zien.

Jullie hebben we misschien gemist de afgelopen dagen maar dat had een reden. In mijn post van vrijdag schreef ik al dat ik grieperig was en dat zette in het weekend flink door. Koorts, hoesten, snotterig en overal spierpijn. 's Avonds om half 9 mijn bed in om de volgende dag pas om 10 uur weer wakker te worden. En dat is echt niks voor mij!
Ach, eigenlijk ook geen wonder. Op de ouder-app van school werden de laatste week gemiddeld per dag 30 kinderen ziekgemeld (op een school met 117 leerlingen). Dan is het wel logisch dat de leerkrachten ook een keer aan de beurt zijn.
Maar vandaag ga ik weer vol goede moed aan de slag. Ik begin met een vergadering met alle IB-ers van de stichting, dan gewoon op school aan het werk en aansluitend met mijn duo rapporten schrijven. We stappen over op een nieuw rapport en het invullen zal deze eerste keer wel een uitdaging zijn.

26 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje met die ruitjes op de achtergrond. Dat vind ik altijd leuk. Leuk het kerst stel saampjes op de kaart. Mooi gemaakt. Veel succes vandaag en fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke design papier wat staat de kerstman er gezellig op met zijn vrouw
    fijn dat je weer bent opgeknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kerstkaart en fijn dat je weer opgeknapt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een mooie kerstkaart is dit zeg. Mr. en Mrs. Claus zien er blij uit samen. gezellig hoor.
    Wat vervelend dat je ziek was. Heel vervelend.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan! Ja, wij hebben het hier ook al gehad in december, hardnekkig hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk geworden
    fijn dat je weer opgeknapt bent. succes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart Henriët.
    Fijn dat je weer bent opgeknapt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke en vrolijk stel knalt hier van het scherm...
    Hele leuke kaart, gelukkig ben je weer opgeknapt!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze donderdag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kerstkaart met Santa en zijn vrouw Henriët.
    Fijn dat je weer opgeknapt bent en succes met het rapporten schrijven!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer opgeknapt bent. Je hebt een mooie kerstkaart met dit leuke stel gemaakt. Mooie achtergrond heb je gemaakt.. Ben ook met achtergrondjes te maken . Ziek wel direct een plaatje er bij uit. Maar moet de kaart later dan nog opleuken… het is leuk om de papiertjes bij elkaar te zoeken . Ben zo bezig om ook wat restjes op te maken.. het snipper bakje zit aardig vol.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Beautiful card, really awesome!!!
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel toffe kaart met dit leuke stel op het mooie achtergrondje. wat fijn dat je weer opgeknapt bent, hier heerst het ook heel erg. Succes weer op het werk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat akelig dat je ziek bent geweest maar idd ik hoor het overal om me heen. Je kaartje is heel erg fleurig en gezellig met het leuke stel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een hele mooie kerstkaart met de kerstman en zijn vrouw gemaakt Henriët, ze staan samen echt te poseren hihi. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent, er zijn inderdaad veel mensen ziek.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke achtergrond heb je gemaakt en de kerstman en zijn vrouw passen er perfect op.
    Ik heb het idee dat bijna iedereen ziek is, in mijn omgeving in ieder geval een hele boel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje met dit gezellige stel erop. Fijn dat je weer opgeknapt bent.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kerstkaart! En fijn dat je bent opgeknapt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuke kaart, echt kerst met dit lieve stel en al het rood.
    Gelukkig ben je weer opgeknapt, beterschap voor het restje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart weer met je voorbereide achtergrondje, Henriët! Zo leuk dit stel, een vrolijk geheel.
    Fijn dat je weer beter bent, ik ben 2 weken geleden ook ziek geweest, het hangt overal in de lucht...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, dus de dreiging komt uit het Noorden! Meestal uit het Westen... Fijn dat je weer opgeknapt bent. Je kaart is erg leuk! Ben nu al benieuwd naar de hele serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van mij hoeft het niet naar het zuiden de komen de griep, fijn dat je weer opgekanpt bent. Leuke kaart met mrs an mr Claus!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gedaan, echt prachtig. Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Christmas
    Stunning creation Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toffe kaart!
    Fijn dat je snel weer hersteld bent.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig met dit echtpaar erop !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge Blog.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kerstkaart! Lekker vrolijk in rood en wit. Fijn dat je weer opgeknapt bent, is niets waard zo ziek te zijn. Heb een gezellige dag vandaag! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen