zondag 28 januari 2024

Proost

Voor de verjaardag van een vriend moest er een kaart gemaakt worden. En bij mannen pak ik er al snel de bier stansjes van MD bij:


Ik koos een niet te ingewikkelde sketch en papiertjes uit een blokje dat ik lang geleden in China bestelde. Het dp plakte ik in 3 stroken op kraft. Daaruit stanste ik ook een cirkel waar de biertje op kwamen. Onderaan het woord proost en rondom swirls uit zilverkleurig papier.

Ik laat deze kaart meedoen bij Creaties Suzan op Facebook waar ze eten of drinken op je kaart willen zien.

Vanmiddag komen mijn collega en haar man weer klaverjassen. Er staat een pan mosterdsoep klaar en ik ga straks een hartige banketstaaf voorbereiden die we er bij gaan eten. Onze schoondochter maakte die banketstaaf (gevuld met o.a. gehakt, feta en puntpaprika) tijdens onze vakantie in Julianadorp en iedereen vond hem lekker dus ik hoop onze gasten vanmiddag ook.

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart mooi papier van oom ali. Klinkt heel lekker wat gaan eten! veel plezier met klaverjassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Echt tof. Je zou deze kaart ook kunnen laten meedoen met onze challenge bij Girlz makes Guyz cards. Thema is alles mag deze maand.
    Stunning. Really cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart, de kleurtjes van het papier vind ik prachtig!
    Veel plezier vanmiddag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel toffe kaart, perfect voor een bierdrinkende man.
    Hm, dat klinkt lekker! Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje. En veel plezier vanmiddag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart Henriët.
    Gezellige middag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kaart !!!!
    Mooi geheel !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de het stoere design papier en de lekkere biertjes
    gezellige middag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke mannenkaart met de biertjes en het mooie papier. Zo'n hartige banketstaaf lijkt me heerlijk, geniet er van,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een feestelijke mannenkaart met die biertjes Henriët, leuk die serpentine erbij. Mij klinkt die banketstaaf heerlijk in de oren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke stoere mannenkaart met de biertjes! Klinkt als een heel gezellige middag met het lekkers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke mannenkaart...Leuk met die drops erop.
    En was het gezellig, de klaverjassessie? En dat eten was vast heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mannenkaart met deze 2 bier pullen erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart voor een man zou zelfs ook voor een vrouw kunnen. Tegenwoordig zijn er zo veel vrouwen die ook bier drinken. En die banket staaf lijkt me heel lekker ook al een leuk idee.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart voor een man, kan heel goed, vooral als ze van een bie ritje houden . En het klaverjassen zal zeker leuk geweest zijn en het eten lijkt mij heel erg leuker. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke mannenkaart!!
    En wat klinkt dat lekker. Vooral die hartige banketstaaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk zo'n kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Henriët,
    Wat een gave mannenkaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen