vrijdag 5 januari 2024

Ronde kaart met hartjes

Het regent maar door dus heb ik een goed excuus om lekker te gaan zitten knutselen. Vandaag maakte ik een kaart waarmee ik 3 verschillende challenges combineer:


Ik maakte een ronde kaart (Hobbyshop Veldmaat maak een ronde kaart en 2 Sisters on the blog niet vierkant of rechthoekig) en er zijn een hoop hartjes op te zien (Carlins Kaartenparadijs waar ze een hart/hartjes willen zien en een speciaal kaarftmodel).
De beertjes kregen een plekje op deze kaart. Nu ook de lisdoddes van MD maar eens gebruikt. Die lagen al heel lang in mijn bakje met nieuwe en ongebruikte stansjes.

Straks gaan Dirk en ik naar het reis bureau om onze vakantie voor komende zomer te regelen. Het plan is om naar Finland te gaan. Eens kijken of we een mooie reis kunnen boeken.

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje met die schattige beertjes erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Beter aanstaande zomer naar Finland als nu met die diepvriestemperatuur šŸ„“
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooi kaartje heb je gemaakt.
    Vele schattige hartjes op te zien en leuke beertjes.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart is het geworden en ja idd lekker knutselweer.
    handig, 3 challenges tegelijk: ga ik over nadenken om mee te doen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de schattige beertjes wat zitten ze daar gezellig, handig om 3 challenges te combineren
    succes met het boeken van de reis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel toffe kaart met die verliefde beren. Een leuk vooruitzicht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriƫt,
    Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig gedaan met de 2 schattige beertjes.
    Oh. Veel plezier met de reis boeken. Finland lijkt mij ook een mooi land.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met al de hartjes Henriƫt.
    Leuk zo in het rond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe lief en romantisch is dit kaartje! Leuk om samen weer mooie plannen te maken. Finland lijkt me erg mooi, nooit geweest maar ze zeggen dat de natuur daar heel bijzonder is... Geniet vd voorpret!

    Creatief weekend!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverd, deze kaart.
    Zo leuk om verschillende Challenges te combineren.
    Ik hou van hartjes, dat weet je vast wel, dus dit kaartje vind ik sowieso al leuk.
    Gelukt om een reis te boeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lieve kaart, zo leuk met die beren en al die hartjes!
    O, gaaf, naar Finland! Wij zijn er 25 jaar geleden geweest, in februari met 1 meter sneeuw en -25°C, dat was prachtig! In de zomer is het heel anders maar vast ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart met de lieve beertjes en de hartjes slingers erbij. Lijkt me een geweldig land om te bezoeken, hoop dat jullie een mooie reis gevonden hebben,'
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie,,lieve ronde kaart . Erg leuk samengesteld. Hopelijk kunnen jullie een mooie reis uitzoeken.mee gaan het tzt wel lezen. Altijd fijn om plannen te maken… en vooraf te genieten.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve beertjes!
    Even een reactie van je vraag op mijn blog. Afgestempelde vind ik het leukste, dan hebben ze ook een verhaal of een reis achter zich. Er is geen haast bij. Dus volgende kerst kan ook ( want jullie kunnen die alleen in december versturen toch ? ) En als ik er meerdere ontvang (omdat er misschien nog mensen reageren) is dat ook niet erg, ik vind ze zo mooi en gebruik ze ook voor andere dingen. Mooie postzegels nodigen uit om te knutselen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh wat een lieve kaart, schattig die twee beertjes. Heel mooi gemaakt Henriƫt. En is het gelukt om een mooie reis te boeken? Lijkt me een mooie bestemming inderdaad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah wat een lieve kaart Henriƫt, schattig met die twee beertjes. En is het gelukt om een mooie reis te boeken? Lijkt me een gave bestemming inderdaad.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart Henriet! Hier word je helemaal blij van. En is het gelukt de reis? Of heb je nu in elk geval een idee? Tieme en Nicolette willen hun verlate huwelijksreis naar Lapland gaan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart! En regen is een goed excuus om te knutselen. Is het nog gelukt om naar Finland te gaan. Lijkt me prachtig!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Henriƫt! Zo gezellig hoe de beertjes tussen het riet zitten. En dat is een heel mooi voornemen, Finland. Het lijkt mij een bijzonder mooi land. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk. En met dit weer is het altijd fijn om wat te knutselen.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen