zondag 3 december 2023

2024

Vandaag een nieuwjaarskaartje met de nieuwe lay-out cirkels van Marianne Design (LR0839):


Deze stans kocht ik gisteren in Zuidwolde (Drenthe). Aangezien manlief voor zijn werk naar Hoogeveen moest om een werkbus van de garage te halen (en ik dus mee moest als chauffeur) waren we toch in de buurt. We vieren geen Sinterklaas maar Dirk krijgt al jarenlang van mij een bridgekalender op 5 december en nu krijg ik deze stans (ook al heb ik hem dan al gebruikt).
De beertjes lagen nog op de tafel van de eerste zakjes voor mijn collega's en ook het papierblok van MD lag er nog bij. Afgewerkt met gouden sterren en cijfers.
Ik laat deze kaart meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs waar ze iets willen zien met de letter N (Nieuwe stans, Nacht - achtergrondpapier).

Vanmiddag hebben we bijna 10 kilometer gewandeld vlak bij Assen. Daar ligt een nieuwe geocache-route met 32 caches. Het was heerlijk wandelweer en ik heb ook weer wat foto's gemaakt onderweg:







Nu even onder de douche en dan gaan we uit eten. Die calorieën die we er neg afgewandeld hebben moeten toch wel weer worden aangevuld!

12 opmerkingen:

  1. Dit is een prachtig kaartje.
    Heel mooi gemaakt met je nieuwe stans.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'N' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Henriet .
    Dat is inderdaad een mooie mal.
    Prachtige natuurfoto'svan jullie wandeling .
    Smakelijk eten voor direct
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! En je bent dus in Zuidwolde geweest. Wat een gave winkel is dat he? Ook nog haakgaren gescoord??
    Mooie foto's van jullie wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met je nieuwe mal. Ook je foto's zijn weer top.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de nieuwe mal leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt met de schattige beertjes
    mooie foto's heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke kaart heb je met deze gave stans gemaakt Henriët. Zo leuk dat beertje in de cirkel met zijn armpje nonchalant eruit hihi. Mooi dat donkerblauw met goudgeel. Mooie foto's heb je weer gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart heb je gemaakt met deze leuke cirkelstans.
    Mooie foto's heb je gemaakt en de calorieën vast weer aangevuld,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met je nieuwe mal!!
    Ik heb ook mallen gekregen van de sint. Is toch fijn als je iets krijgt wat je veel gebruikt. En lekker zo'n wandeling.
    Wij maakten gisteravond nog een wandeling in het donker. Gezellig met zaklampjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kado krijg jij (ook al heb je het al gebruikt, hihi.)
    Mooie kaart heb je er meteen mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie foto's, mooie snijmal en kaartje is prachtig.
    Ik kreeg mooi dsp van sint.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. das een toffe kaart. Zo mooi.
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart met de beertjes. Zo leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen