dinsdag 12 december 2023

December

Ook de pagina van december in mijn harmonicaboekje is klaar:


Ergens had ik bedacht dat dit een pagina met kerstbomen zou moeten worden maar het werd iets heel anders. 
Toen ik pasgeleden bij Monique was zocht ik een winterstempel voor op de ecoline achtergrond die we toen hadden gemaakt. Daarbij kwam ik deze leuke pinguïn tegen. Die kwam toen niet op mijn zakje maar er ging wel een afdrukje mee naar huis. En die lag nog op mijn bureau. Toen was een achtergrond vrij snel gemaakt met 3 kleuren inkt en 2 stempeltjes. Een tekstje, zilveren sterren in de lucht en een stempeltje met de maand maakten het af.
Het boekje is nog niet vol omdat ik pas in augustus ben begonnen. Het komende jaar moet ik dus nog 8 bladzijden aan dit boekje toevoegen.

Vandaag een erg drukke dag. ik begin met een vergadering van alle IB-ers van onze stichting. Dit is niet op mijn eigen school dus iets meer reistijd vandaag. Daarna nog even van 13.00 - 14.30 uur naar mijn eigen school om daar nog wat werkzaamheden te verrichten en dan vertrek ik naar weer een andere school binnen onze stichting voor mijn opleiding hoogbegaafdheidscoördinator. Die duurt tot half 7 en dan rijd ik weer terug naar mijn eigen school want daar begint om half 8 de MR-vergadering.
En als klap op de vuurpijl krijg ik donderdag iemand in de klas die een les komt observeren. Dat moet ik dus ook nog ergens tussendoor voorbereiden.

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke kaart en heel mooi gemaakt. Ojee wat een drukke dag voor je heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke pagina met de pinguïn.
    O jeetje, wat een dag! Succes en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    Wat een leuke pagina heb je gemaakt. De pinguïn is echt te schattig gewoon.
    Klinkt als een hele drukke dag. Succes met alles.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie pagina voor in je boekje wat een grappige stempel heb je gebruikt
    veel succes met alles vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de pinguïn.
    Mooie achtergrond.
    Wat een drukke dag vandaag, succes met alles.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je mooie kerstkaart, die ik mocht ontvangen.
      Groetjes Elle-Jeanne

      Verwijderen
  6. Er is onverwachts iets heel leuks op deze pagina gekomen! Succes met je drukke dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele leuke pagina.
    Helemaal december, maar toch niet volop kerst, dat vind ik leuk.
    Goed idee om de 8 nog lege pagina's in het volgende jaar te maken, dan zit je in de juiste flow.
    Poeh zeg, wat een drukte dag..... ik word er moe van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje! Hopelijk heb je de drukke dag overleefd en heb je inmiddels tijd gevonden om je les voor morgen voor te bereiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. My goodness! Wat een drukke dag! En wat een leuke pagina voor het boekje! Super! Sterkte morgen bij het lesbezoek....toch een beetje voorbereid?

    BeantwoordenVerwijderen