vrijdag 15 december 2023

Jongste zoon 26 jaar

Gisteren is onze jongste zoon Daan 26 jaar geworden!
Voor hem maakte ik de volgende kaart:


Zijn leeftijd groot op de kaart en daarop een lampjesslinger en een uil. De uil is het symbool van ons dorp en Daan is hier geboren en getogen. Een echte Anneroel dus. De wijze uil zit te kijken naar het schaakspel dat onderaan de kaart wordt gespeeld. Schaken is 1 van Daan zijn hobby's.

Ik laat deze kaart meedoen bij Critter Crazy Challenges waar ze een dier in de hoofdrol willen zien.

Er staat een druk weekend voor de deur. Vanavond klaverjassen bij de postduivenvereniging waar Dirk eerder lid was, morgenavond een concert van de muziekvereniging samen met de blazersklas van mijn school en zondagmiddag naar Noordpolderzijl voor een kerstconcert van Erwin de Vries. Gezellig allemaal! O ja, de drukke dag dinsdag heb ik overleefd!

12 opmerkingen:

  1. Wat hou ik hier toch van, kaarten met een persoonlijke noot.
    Heel leuk bedacht. De kaart is sowieso leuk, maar na het lezen van je bericht nóg leuker.
    Ook je Kerst cadeau zakjes van gisteren zien er weer top uit.
    Bedankt voor de leuke kerstkaart die ik van je gekregen heb..... ik zag de kaart en ga dan altijd raden van wie die kan zo'n. Deze keer had ik het goed!! Leuk dat ik jouw hand erin kon ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dtoere kaart voor je zoon. Succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke verjaardagskaart voor je zoon Daan.
    Heel persoonlijk, mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart maakte je voor je jongste zoon. Zo leuk om het zo persoonlijk te maken met zijn leeftijd. Echt prachtig gedaan.
    Klinkt als een druk weekend idd. Wel allemaal leuke dingen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je zoon. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke persoonlijke kaart heb je voor Daan gemaakt! Fijn weekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd !!!!
    Hij is super leuk !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje heb je voor je zoon gemaakt, leuk de persoonlijke details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je zoon. Je hebt een hele leuke kaart voor hem gemaakt.
    Veel plezier met al jullie bezigheden.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart voor de Anneroel! En wat een super gezellig weekend heb je! Geniet er met volle teugen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart, waar zijn de schaak stukken van ?

    BeantwoordenVerwijderen