zaterdag 30 december 2023

Uitdaging met GerJanne

Zo aan het eind van het jaar zijn GerJanne en ik er nog 1 keer met een uitdaging (in 2024 gaan we gewoon door hoor) Deze keer was ik weer aan de beurt om iets te verzinnen: maak een kaart met een doorkijkje. Je moet dus door de buitenkant van de kaart heen kunnen kijken en dan al iets van de binnenkant zien. Ik deed er een foto bij van een kaart met het raam van MD en de vraag of GerJanne dit raam ook heeft want dan zou ik het leuk vinden als ze die zou gebruiken. Ik kreeg al een bericht terug dat ze dit raam niet heeft maar wel een ander raam.
Ik gebruikte wel het raam van MD en dit is wat ik er van  maakte:


Op de voorkant het raam met sneeuw op de vensterbankjes, een sneeuwpop uit sneeuwpapier, een sneeuwrandje onderlangs en een besneeuwde struik met daarin 2 vogels. Je kunt al zien dat het binnen erg gezellig is. De haard brandt en de schoorsteenmantel is versierd met winterse takken.


De voorkant nog even apart.



De binnenkant.

Het is minder winters dan ik had gewild maar ik kwam in tijdnood. Ik heb de kaart maandag 18 december af gemaakt en daarna heb ik niet meer geknutseld. De week van de 18e was het hier druk, drukker, drukst en daarna zijn we op vakantie gegaan. Vandaag komen we terug van een heerlijk weekje Julianadorp met beide zoons en schoondochters.
Meteen een goed moment om mijn nieuwe auto uit te proberen. Na 11 jaar in mijn oude, vertrouwde Seat werd het tijd voor iets anders.

                                                                            

                                                              



14 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het doorkijkje wat een leuk tafereeltje is er aan de binnenkant te zien met de knusse openhaard
    veel rij plezier in je nieuwe auto
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel anders dan die van GerJanne maar ook heel leuk en zo'n gezellig doorkijkje!
    Veel rijplezier en veilige kilometers van je nieuwe auto gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou kaart is ook heel erg mooi. Zeker anders dan die van GerJanne. Maar heel geslaagd met het kacheltje binnenin. Fijn dat jullie een gezellige week hadden met kinderen en aanhang. Ik zag al mooie foto’s op fb. Je kan weer vooruit met je “nieuw” auto. Akvas5 een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke doorkijkkaart heb je gemaakt en natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo'n gezellige kaart, heel mooi gemaakt!
    Gefeliciteerd met je nieuwe auto, ik wens je veel veilige kilometers en veel rijplezier.
    En natuurlijk een goed uiteinde, een mooi begin van 2024 en een prachtig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. 
    You made a really nice card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele uitdaging weer en bij jou brand de haard ook lekker binnen! Natuurlijk zat er niet meer in, je hebt veel te leuke dingen gedaan, hartstikke leuk met je Zoons en Schoondochters weg geweest ...Julianadorp ken ik wel. En daarheen met deze nieuwe auto is vast wel goed bevallen, plezier ermee en veel veilige kilometers Henriët
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2024!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige winterse kaart en een heerlijk knusse binnenkant met die gezellige haard! Fijne jaarwisseling, en een goed begin van 2024! Veel plezier met je nieuwe bolide!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ja smoesjes natuurlijk! Hahaha... je kaart is heel gaaf geworden. En zo grappig dat we het zelfde idee hadden van een haard binnen, een sneeuwpop buiten en vogeltjes!
    Wat een mooie bolide heb je nu! Mijn autootje wordt k komend jaar 15. Ik hoop er nog 2 jaar mee te kunnen doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart , al bij GerJanne gekeken.
    Een leuke doorkijk naar binnen.
    Heel veel veilige kilometers met je nieuwe auto.
    Fijne jaarwisseling en een goed 2024.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk vind ik dit kaartje mooi doorkijkje naar de openhaard. Geniet van je nieuwe bolide, wens veel velige kilomets toe. Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje en wat een mooie auto.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een mooie challenge. Wat een ontzettend leuk idee, dankjewel voor de inspiratie. Echt heel tof. Je kaart is heel mooi geworden en lekker feestelijk.
    Wat mooi dat je een nieuwe auto hebt. Heel veel veilige kilometers gewenst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig met het haardvuur.
    Veilige km gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen