zaterdag 9 december 2023

Annemijn 8 jaar

Gisteren werd ons nichtje Annemijn 8 jaar en dat viert ze morgen. Natuurlijk moest ik ook voor haar een kaart maken:


Ik ging weer aan de slag met de nieuwe cirkelstans. Deze keer gebruikte ik hem op een langwerpige kaart. Ook deze keer mocht het beertje weer een kijkje komen nemen. Deze keer houden de lieveheersbeestjes hem gezelschap (die kwamen vandaag voor het eerst uit de verpakking). De leeftijd en haar naam mochten niet ontbreken. Alle rode onderdelen zijn uit fluweelkarton gestanst. 
De jarige krijgt van ons een fotoshoot en een etentje bij de pizzeria cadeau. Ik ben gestopt met het geven van speelgoed. Die meiden hebben al zo veel. En in deze maand krijgt ze ook al zo veel cadeaus. Wij geven dus een dagje met iets leuks. Vorig jaar was dat een dagje knutselen en nu dus een fotoshoot.

Vandaag een knutseldagje. Er moet nog een kaart gemaakt worden voor onze jongste zoon die donderdag jarig is, voor de uitdaging met GerJanne, een kaart voor een challenge waar ik gastdesigner ben en nog een kaart voor vrienden van ons.
Gelukkig liggen alle kerstkaarten geschreven en wel klaar. Die gaan vandaag op de post.

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de nieuwe mal wat heb je hem leuk gevuld met allerlei leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een leuke kaart zo met die cirkels! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart voor Annemijn. leuk cadeau ook voor haar.
    je bent er nog druk mee...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, leuke mal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof. Goed idee om het in fluweelkarton te doen. Ideaal knutselweer, alleen ontbreekt mij alle fut. Het zal eerder een kerstfilm kijken worden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de mooie mal.
    Mooie foto's.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kaart met deze cirkelmal en de diertjes. Een herinnering cadeau geven is zoveel leuker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja, ik weet nog van vorig jaar dat jullie haar en dagje uit gaven! Voor mijn gevoel nog niet zo lang geleden, maar toch alweer een jaar! Het kaartje is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje. Leuke mal ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor, vooral het feit dat je fluweel papier gebruikt hebt dat maakt het extra lief.
    Leuke stans, echt iets voor jou.
    En het kado, SUUUUUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Mijn handen kriebelen om er ook mee aan de slag te gaan. fluweelkarton is zo mooi om te gebruiken. Leuk met die lieveheersbeestjes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen