zondag 18 februari 2024

Hiep hiep hoera feest

Vandaag laat ik jullie weer een gewoon kaartje zien die ik maakte met een achtergrondje dat al klaar lag:



De blauwe papiertjes vond ik bij sneeuwklokjes passen en de egel mocht gezellig tussen de sneeuwklokjes staan.
Deze kaart maakte ik 3 weken geleden en ik kon hem nergens meer vinden. Zo raar, je maakt een kaart en dan ineens is hij verdwenen. Tot mijn collega vroeg of ik haar nog een tikkie wilde sturen voor de kaarten die ze mee had genomen tijdens onze laatste klaverjas dag. En toen wist ik ineens weer waar de kaart gebleven was.

Gisteren hebben we 10 kilometer gewandeld. Het was een cache-route maar we hebben aan het eind de cache helaas niet kunnen vinden. De route ging door een mooi natuurgebied aan de rand van de stad Groningen: De Onlanden. Onze wandeling begon en eindige in Roderwolde.


15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het schattige egeltje wat heeft ie een leuke sjaal leuk dp heb je gebruikt
    mooie foto's heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!!!
    Heerlijk al die sneeuwklokjes die je nu weer ziet !
    Leuk die wandeling !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de sneeuwklokjes. Leuke schets. Mooie foto’s van jullie wandeling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die glinsterende sneeuwklokjes en het egeltje geeft mooi wat extra kleur aan de kaart.
    Mooie foto's in je collages.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakte een mooie kaart met de egel tussen de sneeuwklokjes, ook weer prachtige foto's gemaakt, jammer dat de cache niet te vinden was,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje. En wat heb je weer mooie foto's gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje met mooi papier. dat egeltje tussen de bloemetjes is toch ook wel een schatje.
    mooie foto's van de wandeling.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje!
    Prachtige foto's zeg!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachige kaart heb je weer gemaakt .
    Ook je natuur fot's zijn prachtig
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaartje is dit geworden!! En fijn dat je er weer achter kwam waar dit kaartje gebleven was. Dat zou mij ook niet los laten.
    Nu maar lekker genieten van je vroege voorjaarsvakantie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig maar dat je juf bent en geen ondernemer! Ze zouden je waar onder je ogen meenemen en je zou het niet in de gaten hebben🤣😉
    Je kaartje is heel leuk en ik snap dat ze die uitgekozen heeft!
    Mooie foto's van jullie wandeling. Wij wilden vanmiddag, mar het regent de hele dag en niet zo zachtjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje. Ik wordt altijd blij van sneeuwklokjes. Doet me denken aan heel vroeger (ongeveer 70 jaar geleden). Als de tuin van mijn grootouders helemaal vol met sneeuwklokjes stond, voor een meisje uit Amsterdam, twee hoog in een drukke straat, was dat prachtig.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi plekje heeft het egeltje gekregen, gelukkig met een warme sjaal om. Het is een superleuke kaart!
    Mooie foto's, dat was een mooi rondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de egel tussen de sneeuwklokjes. Je had er alweer een mooi passend achtergrondje voor klaar liggen. Je foto's zijn ook prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Henriët,
    Wat een Leuke kaart heb je gemaakt met de egel. Echt zo mooi met de egel en de mooie papiertjes. Prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen