dinsdag 1 maart 2022

Weer een jaartje wijzer

Vandaag een kaartje dat ik aan het eind van de vakantie maakte. Ik kreeg begin februari een bestelling voor 10 kaarten en beloofde dat ze aan het eind van de vakantie klaar zouden zijn. En laat ik me dat nou pas de laatste vrijdag van de vakantie herinneren. Snel aan de slag dus maar:


Ik koos papiertjes uit verschillende blokjes van de Action. Die heb ik in de vakantie flink opgeruimd. Ik ben alle blokjes door geweest en alleen de papiertjes die ik denk te gebruiken heb ik er uit gehaald. Deze bewaar ik nu in mijn trolley. Alle andere papiertjes gaan mee naar school. Die vinden daar wel weer een bestemming.
Ik vond de tekst van deze stempel wel goed passen bij de uil.
Deze kaart laat ik meedoen bij Girlz Creative Crafts. Het thema is daar 'geïnspireerd door een song'. Bij het maken van deze uiltjes heb ik vaak de titelsong van de Fabeltjeskrant in mijn hoofd: Hallo meneer de uil.

Vanmiddag naar school voor de eerste serie van de 10-minuten gesprekken. Ik zou ze samen met mijn nieuwe duo-collega doen zodat zij ook kennis kon maken met de ouders. Helaas is ze positief getest op corona. Dat is de tweede collega deze week.......

13 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaart met meneer uil, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke vrolijke kaart, zo jij moest nog even aan de bak aan het eind van je vakantie!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en dat was nog even flink doorwerken!
    Succes met de 10 minuten gesprekken, voor mijn dochter ook volgende week. Is altijd een hoop (voor)werk!
    Groetjes Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de uil.
    Nog even doorwerken met de opdracht.
    Succes .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. En altijd leuk zo'n bestelling. Succes met de gesprekken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke uit de tekst is heel leuk en past er zeker goed bij succes met de volgende kaartjes voor de opdracht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart, mooie papiertjes heb je ervoor gekozen.
    Oef, dat is balen: heb je net eindelijk een nieuwe collega, komt Corona weer de hoel verzieken, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig herinnerde je je het nog op tijd Henriët en heb je een leuke kaart weten te maken met mijnheer de uil. Mooie dessin papiertjes heb je gecombineerd. Hopelijk vallen er niet meer collega's uit. Succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.
    Papier is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie papiertjes heb je bij ekaar gezocht voor deze leuke uilenkaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja... we hadden het er al over. Het is niet de vraag of je het krijgt, maar wanneer. EN na jou, zijn nu de collega's aan de beurt. Balen he?!
    Je kaart is in elk geval super leuk, met meneer de uil. Woont in Annen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De tak zo aangekleed met de lampionnen, dat is leuk zeg.
    De tekst is inderdaad goed passend bij meneer de uil.
    Grappig is dat, ik vond ook altijd dat een uil en meneer is, komt dat door hey liedje of komt dat doordat deze vogels er zo stoer uitzien?
    Oh jee, de corona heeft jullie school dus nog niet verlaten......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your card, thanks for sharing it with us at the Girlz Creative Crafts Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen