zaterdag 26 maart 2022

Uitdaging met GerJanne en Monique

Daar zijn we weer met een uitdaging met ons drietjes. Toen Monique en ik naar Twello zijn geweest op bezoek bij GerJanne kregen we allebei een envelopje mee. Op het envelopje een geeltje met de volgende tekst: je zult eraan moeten geloven! We gaan keuren. Maak een verjaardagskaart in een andere vorm dan vierkant of rechthoekig. Overweeg diepte in je kaart. Van alle materialen wil ik iets terugzien op je kaart. Succes.

Dit is wat ik er van maakte:


De nijlpaardjes kleurde ik in met potloden. Vind het zelf best goed gelukt al zeg ik het zelf. Daarna de ronde lay out stans gepakt en gestanst uit blauw en geel. De vakjes gevuld met het bijgeleverde dp. Er waren 2 velletjes bij die dubbelzijdig zijn bedrukt. Je ziet alle 4 de dessins terug op de kaart. Op ieder vakje iets geplakt. 3 nijlpaarden, 3 knoopjes en een klein cupcakeje. Toen ik zo ver was bedacht ik me dat ik diepte moest overwegen. Daarom de tekst verhoogd opgeplakt met foam-tape. Beetje vals spelen moet kunnen toch?

Gaan jullie ook bij GerJanne en Monique kijken wat zij hebben gemaakt. Ik ben vooral heel benieuwd hoe zij voor diepte hebben gezorgd.

13 opmerkingen:

  1. Hoi!
    Hij is geweldig. EN het kleuren is heel goed gelukt! Het is en hel vrolijke kaart geworden met die nijlpaardjes. EN ene beetje gesmokkeld, helemaal niet erg. Ik was gewoon helemaal niet goed bezig. Beet me vast in de diepte toen ik de liftchallenge zag. Ik had en boxcard in mijn hoofd toen ik de uitdaging opschreef!
    Nou... ik ben weer benieuwd wat jij verzint!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel dit kaartje met de vrolijke hippo`s, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem natuurlijk al gezien en inderdaad een cirkel uitgekozen, bewust of onbewust. Ik wilde een cirkelkaart maken met een stans. Nog nooit gedaan. Nu ik dit typ bedenk ik me dat ik ook een cirkelkaartstans (mooi wordfeud woord) heb liggen. Het kleuren is je goed afgegaan maar dat had ik ook niet anders verwacht. Mooie kaart!
    Veel plezier met de schoonmaak op school!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die uitdagingen die jullie elkaar geven. Jouw uitvoering is ook heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke, vrolijke kaart, je hebt de nijlpaardjes mooi ingekleurd. Leuk met de vastgeknoopte knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh wat een gezellig kaartje met de schattige nijlpaardjes zo leuk in gekleurd en de gezellige kleurtjes dp zo leuk allemaal gecombineerd in de layout ik word er blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt, met al die ingrediënten uit de envelop!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De jouwe is ook heel erg leuk geworden en leuk om te zien dat jullie met de zelfde spulletjes hele verschillende kaartjes hebben gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jouw kaartje is heel bijzonder en erg leuk Henriet!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof om elkaar zo uit te dagen. Echt lekker vrolijk geworden met al die kleurtjes.
    Hopelijk gaat het goed met je nieuwe collega en kan je je eigen uren draaien.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, wie niet sterk is moet slim zijn, toch? Heel goed opgelost die diepte.
    Die ronde stans is leuk, ik heb een vierkant, kan er zoveel leuks mee.
    Ik vind je kaartje erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart. Leuk dat jullie dit iedere keer doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen