zaterdag 19 maart 2022

Hieperdepiep

 Na een hele drukke week op het werk waarin weer van alles gebeurde heb ik mezelf een vrij weekend gegeven. Dus na het boodschappen doen vanochtend maar aan de slag met een kaartje:


Ik gebruikte de sketch van Tuesday Morning Sketches en papiertjes uit mijn opgeruimde papiervoorraad. Er is een grote big-shopper vol naar school gegaan 😏. Ik heb nu een grote stapel losse vellen papier die ik op tafel uitspreid en er dan een aantal uit pak die goed combineren. Dit vind ik handiger dan wanneer alles in de blokjes zit want dan combineer ik minder makkelijk.

Het baby'tje waarvoor ik de 80 geboortekaartjes heb gemaakt is afgelopen week geboren. Het is een meisje en kreeg de mooie naam Yuta. Gelukkig waren de kaartjes op tijd klaar en zijn ze ondertussen verstuurd.


Dit kaartje laat ik meedoen bij Creaties Suzan op Facebook. Daar willen ze een babykaartje zien.

Nog even terug naar het begin van mijn post waar ik vertelde over de rare week op school. Mijn nieuwe duo waar ik het pas over had heeft 2 weken voor de klas gestaan en heeft afgelopen week aangegeven te stoppen. Het lukt haar niet om 2 dagen werken te combineren met het afronden van haar opleiding. Erg jammer voor de kinderen in mijn groep want dit was nummer zoveel in het rijtje duo-collega's en invallers dit schooljaar. Gelukkig wist een collega dat de invaller in de klas van haar dochter komende maandag zijn laatste werkdag daar heeft. Onze collega nam meteen contact met hem op en vanaf dinsdag heb ik (al weer) een nieuwe duo. Dit keer een meester. De verhalen van mijn collega en haar dochter zijn positief en enthousiast maar ik durf er bijna niet op te hopen dat hij ook echt tot de zomervakantie blijft...... We wachten af.

Morgen ben ik er weer met mijn GD-kaartje voor de Mixed Media Lovers.

14 opmerkingen:

  1. Oh, wat een schattige kaart. Yuta is inderdaad ook een heel mooie naam.
    Wat eenbgedoe toch op je werk, zo niet leuk voor de kinderen, maar zeker ook niet voor jou. Ik duim voor je dat het nu wel goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaartjes heb je gemaakt. Hopelijk krijg je nu een collega die wel langer blijft.
    Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, hopelijk gaat het nu beter voor je en je klas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes heb je gemaakt.
    vervelend, al weer een nieuwe collega...hopelijk een blijvertje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje, die met de beer.
    Hij kijkt en beetje zielig, moedeloos, verdrietig of onschuldig..... een beetje met zoals jij je ondertussen moet voelen met de ontwikkelingen op school, sjonge jonge, hoe is het toch mogelijk dat mensen zó makkelijk midden in het schooljaar op kunnen stappen, onvoorstelbaar vind ik dat!!
    Hoop houden, deze meester blijft, let maar eens op!!
    Het andere kaartje vind ik ook heel lief.
    Past mooi bij de 80 kaartjes die je gemaakt hebt.
    Wat een mooie naam inderdaad🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Je hebt een heel lief kaartje gemaakt. Dat konijntje is zo schattig. EN ik duim voor je dat die nieuwe duo nou wat is, anders ga ik toch echt denken dat het aan jou ligt... Whahahah...Nee hoor, het is echt gedoe met je duo's. Ik gun je een heel goede!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige kaartjes heb je gemaakt, daar word ik vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten Henriët. Inderdaad hopen dat de meester wel langer blijft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het schattige beertje, leuke combinatie van dp heb je gebruikt
    ik hoop dat de meester lang blijft
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze beer brengt vast geluk met zijn klavertje vier! Hopelijk blijft deze duo meester iets langer. Het babykaartje is ook schattig met Nijntje in de hoofdrol. Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met het beertje en je geboortekaartje is prachtig. Hopelijk blijft de meester langer… veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awww - adorable as always. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sweet cards!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes. Echt heel schattig geworden. Wat vervelend van die duo, hopelijk is de volgende een blijvertje :-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen