maandag 28 maart 2022

Mixed Media maandag met Monique

Vorige week dinsdag ging ik weer een dagje naar Monique en natuurlijk gingen we weer met inktjes aan de slag. We maakten een pizzadoosje met inhoud:


Dit is het deksel van het doosje. De basis is gemaakt met 3 kleuren inkt: cracked pistachio, tumbled glass en saltwater taffy. Inkt op je kraftsheet, water er op spuiten en lekker met je papiertje er doorheen kliederen. Zo leuk om te zien wat er dan ontstaat.
Daarna met een bloemenstencil de achtergrond bewerkt en daarna kleine stempeltjes er op gezet.
Als je het doosje open doet zie je dit:


En als je de inhoud er uit haalt heb je een harmonica-kaartje:



Mooie tekststempels en stickertekstjes van Monique en mijn eigen papaver stempel die ik pas kocht. 
Het was weer een heerlijke dag. Buiten geluncht, 's middags heerlijk met Bowie gewandeld en verder gekletst en geknutseld. En Monique heeft mij gestrikt om zondag mee te gaan naar de Art-Specialy. Nog nooit geweest maar ik beng bang dat het geld gaat kosten 🤣😂🤣

15 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie zo mooi deze zachte tinten, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat ontzettend GAAF Henriet!
    Ik vind het heel mooi als cadeautje en wat heb je mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi doosje met de mooie zelfgemaakte achtergrond zo leuk de zachte kleurtjes, de grote bloem maakt het af en leuk het drieluikje als verrassing erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk doosje met een mooie kaartje en die kleuren passen goed bij elkaar.
    Neem maar een goed gevulde portemonnee mee naar de Art Specially! Veel plezier alvast.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pizza doosje met mooie kaart.
    Mooie achtergrond heb je gemaakt met inkt.
    Mooie kleuren
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje met inhoud. Mooie kleuren heb je gekozen. De bloem is een heel mooie.
    Een leuk vooruitzicht voor zondag, je hebt vast al voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig resultaat van een leuke dag Henriët. En wat leuk dat jullie naar de Art Specially gaan, neem maar een dikke portemonnee mee 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke pizzadoos met inhoud! Erg mooi gemaakt. Veel plezier zondag, je hebt nog een paar dagen om te sparen😉. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een tof doosje met inhoud! Heel erg leuk gedaan! Veel plezier op de Art-Specialy.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi.
    Zo verrassend, de inhoud.
    Ik vind de tekst op de voorkant mooi, eerst moet je het 2x lezen, dan even over nadenken, en dan denk je "ja, het is waar en het is mooi".
    Klinkt weer als een gezellige dag die jullie hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat mooi gemaakt. En alvast veel plezier zondag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt mooi! Wat een kleurverschil hè? Ik heb gisteren een pagina gemaakt in zachte kleuren. Voor mijn doen dan hè. Hahaha...Wat heb je prachtige foto's gemaakt vanmiddag. Die omgeving heb ik genoteerd. Nog nooit geweest. Nog 6 nachtjes slapen....
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een gaf projectje is dit! Je wordt echt een mixed media prof hoor! En wat leuk dat jullie naar de AS gaan. Wees maar niet bang voor je portemonnee. Ik ga namelijk zaterdag en er zal niet veel meer voor je over zijn. Hahahaha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig doosje en een geweldige inhoud, mooie kleurtjes en een mooie bloem. Wat heerlijk dat je naar de Art-Specialy gaat, heel veel plezier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, dit pizzadoosje! Goed idee om er een miniboekje in te maken. En wat gezellig dat jullie zondag samen naar de ArtSpecially gaan. Als je het leuk vindt; ik zit bij de stand van Scrap en Co, lijkt me leuk om je eens in het echt te zien! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen