woensdag 30 maart 2022

Kleurenkaartenteam koper en gebroken wit

Vandaag is het weer Kleurenkaarten dag en op veel blogs zullen kaarten in koperkleur en gebroken wit te zien zijn. Vorige keer leek mijn koperkleur nog meer op roestbruin maar voor deze maand bedacht ik me dat ik nog koperkleurig spiegelkarton had liggen. Ik maakte er de volgende kaart mee:


Het werd een lange, smalle kaart met daarop de stans Happy Birthday in het zwart en koper op een gebroken witte achtergrond. Met een bloem en een lieveheersbeestje probeerde ik het nog wat op te vrolijken maar ik was er niet tevreden over.
Toen maar verder met een label met dezelfde kleuren:


Een label uit gebroken wit, daarop zwart en daarop uit koperkleur de achtergrondstans met het raster. Daarop hello in gebroken wit. 


Tenslotte nog eenzelfde label gemaakt maar nu met de achtergrond en het raster gewisseld qua kleur en zo had ik zomaar 3 kaarten voor deze maand.
De glimmende koperkleur is wat lastig om op de foto te krijgen maar volgens mij is er op iedere kaart wel een plekje waar je de koperkleur goed kunt zien.

De nieuwe kleur voor de volgende maand is bij mij al bekend want ik was deze maand de eerste die me aanmeldde. Ondertussen heb ik de nieuwe kleur ook al naar Martina gemaild dus houd Martina haar blog maar in de gaten volgende week.

27 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit koper spiegel karton, prachtige kaartjes Henriët ik ben benieuwd naar de nieuwe combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje en super leuke labels heb je gemaakt Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Henriët.
    Leuke label erbij.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart met happy birthday heel leuk, Henriët. Lekker stoer!
    En je labels zijn ook heel tof.
    Ben heel benieuwd naar je kleurkeuze voor volgende maand.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je PRIMA gelukt om in de kleuren van het Kleurenkaartenteam te werken. MOOIE kaart en MOOIE labels heb je gemaakt Henriët.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie koperen creaties, Henriët. Ben benieuwd naar je nieuwe kleur.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. das zo leuk gedaan, top
    Very beautifil paper. Stunning card.
    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe labels en de kleuren zitten er boenk op. Mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaarten, ik vind juist de eerste de mooiste, maar de labels zijn ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje ik vind het wel stoere kleuren bij elkaar, de labels vind ik nog leuker vooral de eerste daar springt te tekst er echt uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn alle drie heel leuk! Verbazend hoe je met omdraaien van het koper en zwart een heel andere uitstraling krijgt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de eerste kaart prachtig! Heel mooi met die grote koperen letters. En de labels zijn ook mooi zo met koper en zwart. Mooi gedaan en ik ben benieuwd naar de nieuwe kleur. Hopelijk een betere voorjaar! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al zulke mooie, wat is iedereen goed bezig geweest.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een toffe reeks!!
    En ik ben al heel benieuwd naar de nieuwe combi.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie reeks voor het KKT, zeker de labels zijn heel gaaf geworden. Ik ben benieuwd wat voor kleur je toegevoegd hebt. Ik heb lang niet meegedaan maar vandaag ben ik er bij (hoewel ik me vergat op te geven)
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn erg leuk geworden ! Tof, dat roostertje onder de letters ! geslaagd hoor !
    fijn dat je er (weer) bij was deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke kaartjes zijn het geworden
    Ben benieuwd naar je kleuren,keuze voor volgende keer.
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je zo enthousiast aan de slag bent gegaan! Je kaartjes zijn leuk. Ik zag dat spiegelkarton ook al vaker voorbij komen. Dat heb ik dan even gemist bij Action!
    En ik ben heel benieuwd wat je bij het roomwit/gebroken wit/wolwit hebt gekozen!
    Enne.... vergeet je de uitdaging voor 30 april niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Henriët,

    Helemaal geslaagd is deze serie! Nu al benieuwd naar de kleur die jij gekozen hebt!
    Fijn dat je zondag naar de beurs komt! Kom ons zeker een keer opzoeken tussen 15 en 16u, altijd fijn om blogsters te ontmoeten. Wij hebben onze badge op zodat we herkenbaar zijn... (mijn profielfoto moet nl dringend vervangen worden! ;o) )

    Tot zondag,
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De eerste met de birthday is super tof en ook de hello tagjes zijn leuk en handig om ineens twee te maken.
    Ik heb ook nog even gekeken op je blog. Het pizza doosje met inhoud is super tof en ik ben ook fan van je nijlpaard kaart!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. grappig hoe jij ze verwerkt hebt, top hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie kkt-kaarten, ik vind vooral de labelkaartjes heel tof, de grote woordstans is perfect om met 2 kleurtjes te gebruiken.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, vorige maand had ik er 3, nu jij.
    Ik vind ze leuk hoor, alledrie, dus ook de eerste.
    Mooie hè, dat glimmende van het koper.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi zeg, Henriette, Ook je eerste kaart is gaaf, ik vind het zwart erbij ook heel mooi, dat heb ik natuurlijk ook zelf gedaan. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De kaart met happy birthday in deze kleuren combi is erg mooi. Handig om. Een paar labeltjes te maken. Die zijn ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen