maandag 21 maart 2022

Mixed Media Maandag

Omdat ik ook steeds meer met inkt en verf bezig ben wil ik proberen om op maandag steeds een mixed media projectje te laten zien. Dat zal niet iedere maandag lukken denk ik maar we gaan het zien.

Zaterdagavond begon ik met deze kaart:


Voor de achtergrond deed ik distress inkt op mijn kraftsheet, water erbij en daar het papier overheen bewegen. Dat deed ik met de kleuren fossilized amber, wild honey en rusty hinge. Met de laatste kleur en een stencil wat accentjes aangebracht. Daarna her en de wat gestempeld en toen met de naaimachine wat rommelige randjes genaaid. De vogel op een apart stukje papier gestempeld. Op dat papier had ik eerst de kleuren broken china en dusty concord gedaan en daar water overheen gespoten. Deze vogel uitgeknipt en verhoogd opgeplakt, Eerst naaigaren er achter gedaan. Een bijpassende tekst gestempeld op een restje papier dat overbleef na het uitknippen van de vogel. Toen nog sequins toegevoegd. Dit alles gemat op papier waarvan ik de randen blauw heb gemaakt met broken china en daar water overheen gespoten.

De stempels die ik gebruikte zijn nieuw. Ik zou eerst naar de beurs in Hardenberg zaterdag maar door de drukke en rare week op school, veel avonden met van alles en nog wat en verplichtingen in het weekend zag ik dat even niet zitten. Dus mocht ik van mezelf wat stempels bestellen via internet.


Daar zullen jullie binnenkort nog wel veel meer creaties mee zien.

13 opmerkingen:

  1. Wauw mooie kaart en wat een gave stempels heb je uitgezocht, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat en mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes, leuk met de draadjes naaigaren, wat heb je mooie stempels gekocht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg, wat een mooie stempels heb je gekocht. En je kaart is prachtig
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mixed media kaart is prachtig geworden. En je af en toe verwennen is niks mis mee.
    Zullen nog wel meerdere volgen want er ligt genoeg nieuws op je te wachten.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi !!!!!
    En top je bestelling !!!
    Geniet ervan !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met stempels en inkt. Gelukkig kun je online bestellen.. maar het kan soms leuk zijn om te neuzen.. leuke spullen heb je besteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Henriët.
    Mooie achtergrond.
    Je hebt het helemaal te pakken ,om met inkt te werken.
    En je eigen lekker verwend.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O,o Monique heeft je besmet whaha, wat leuk dat je er ook zo'n lol in hebt gekregen! Je hebt meteen het mooie vogeltje gebruikt en het is een bjoetie!
    Af en toe jezelf lekker kietelen hoor, gaan we vast veel moois mee zien!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart en veel stempelplezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart, en de blauwe rand vind ik ook mooi, dat ga ik ook eens proberen op deze manier!
    mooie stempels heb je uitgekozen, veel plezier er mee en ik ben benieuwd naar je creaties
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje.
    En ook nog zulke mooie spulletjes uitgezocht. Veel knutselplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vind ik dit.
    De kleuren zijn heel mooi en het garen erbij vind ik leuk bedacht, past er echt bij.
    Wat goed dat je jezelf getrakteerd hebt op een serie mooie stempels!! Soms gewoon doen hoor, ik zeg altijd "ik heb niks nodig, maar ik rook niet, dus kan ik best wat geld uitgeven aan mijn hobby", haha🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje en wat leuk dat naairandje erbij!
    Je hebt leuke stempels besteld vooral die LaLa Land Crafts vind ik erg schattig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen