woensdag 2 maart 2022

Gefeliciteerd

Het moet toch niet gekker worden.....ik ben er al weer met een kaart! Dit is al mijn 9e dag op rij dat ik een kaart op mijn blog zet en morgen ben ik er weer met een kerstkaart dus 10 dagen op rij. Dat gebeurt mij nooit.
Ook deze kaart maakte ik eind vorige week voor de bestelling van de 10 kaarten. 


3 verschillende roze papiertjes bij elkaar gezocht en niet te ingewikkeld gesneden en op de basiskaart geplakt. Voor het contrast was de wasbeer aan de beurt. De grijze kleur steekt lekker af bij al dat roze. Versierd met bloemetjes en een hartjes slinger.
Deze kaart doet mee bij Creative Sketchy Girls. Daar willen ze bloemen op je kaart zien. En dit is mijn 2e inzending bij Creations in Pink.

Vandaag na schooltijd de tweede serie van de 10-minuten gesprekken. Morgen nog en dan zit het er weer op voor deze periode.

14 opmerkingen:

  1. Oooh....wat een lief kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een leuke kaart met het lieve wasbeertje en de zachte kleurtjes, heel schattig.
    Post jij maar lekker verder hoor, ik zie je kaarten graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een heel lief kaartje.
    De wasbeer bakt mooi op tussen al dat roze.
    Haha, 9 dagen bloggen, het is bijna niet bij te houden🤭.
    Tot morgen dan maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartje met de gevraagde bloemen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig dat je er vandaag alweer bent wat een mooi kaartje met het schattige wasbeertje ik denk dat ie dat ene bloemetjes wat ie vast heeft niet wil afgeven die houdt ie lekker zelf leuk dp heb je gebruikt
    en tot morgen dan maar weer ben benieuwd naar je kerstkaart
    doei, doei
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart henriet ! Mooi gemaakt.
    Kan je even mailen met mij ivm het kleurenkaartenteam aub ? Je vindt mijn mailknop op mijn blog.
    ik hoor het graag,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leukerd !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten allemaal, geweldig.
    Fijne dag nog en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent goed bezig met zoveel kaarten en dit is alweer zo'n leukerd! Erg mooi gemaakt met het wasbeertje, die verveeld nooit en kan voor alle gelegenheden. De bloemen en slingers maken er een feestelijk geheel van. Succes met de gesprekken en tot mrogrn met de Kerstkaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook alweer zo ontzettend leuk! Je bent goed bezig, Jet!
    En de tien minuten gesprekken weer achter de rug. Je kunt het weekend bijna ruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
    This is a lovely project.
    Thanks for sharing.
    Jackie DT @ Creations in Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk dat je met deze kaart ook meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen