zondag 20 maart 2022

Gastdesigner Mixed Media Lovers

Omdat ik bij Mixed Media Lovers winnaar was van challenge 10 mag ik deze keer gastdesigner zijn. Vandaag komt de reminder online en daarvoor maakte ik een kaart.
Ik maakte deze kaart op maandag 7 maart toen de landelijke actie voor Oekraïne op televisie was. Vandaar ook de kleuren geel en blauw:


Ik deed Distress inkt Fossilized Amber op mijn kraftsheet en spraide er wat water op. Daar haalde ik mijn papier doorheen tot ik een mooi resultaat had. Op dit gele papier stempelde ik met mijn honingraatstempel. Dit is eigenlijk maar een smalle stempel maar met mijn stempelhulp kon ik hem bijna onzichtbaar er nog een keer naast stempelen. Op de achtergrond stempelde ik ook nog met Distress inkt Broken China met een tekststempeltje. Daarna stempelde ik met blauw een achtergrondstempel met stippen en vlekjes op de grootste cirkel. Daarop met geel de tekststempel en met zwart een bloem. De kleine cirkel blauw gemaakt met blauwe inkt en daarop de tekst in het geel. Beide cirkels verhoogd opgeplakt en er naaigaren achter gedaan. Nog een bij gestempeld en uitgeknipt, 2 tekststrookjes en sequins toegevoegd. Toen alles gemat op zwart en op een creme-kleurige kaart geplakt.
Ik ben weer blij met het resultaat!

Vandaag zag ik een herinnering op Facebook. 5 jaar geleden hadden mijn collega's een verrassingsfeestje georganiseerd omdat ik toen 25 jaar in het onderwijs zat. Vandaag dus al weer 30 jaar juf! En het blijft het leukste beroep ter wereld!!

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met 30 jaar in het onderwijs, je kaart is heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer gaaf gedaan, alsof je het al jaren doet. Over "jaren doen" gesproken, gefeliciteerd met al 30 jaar juf zijn! Fijn dat je het ondanks alles toch nog steeds een geweldig beroep vindt, dat zijn toch de beste onderwijzers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met een boodschap , heel mooi en maar hopen dat die oorlog gauw over is.
    30 jaar in het onderwijs dat is niet mis zeg , en het nog steeds leuk vinden ,dan is dit jou roeping geweest.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart,
    30 jaar in het onderwijs en het nog met plezier doen: fijn hoor
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart !!!
    En top 30 jaar in het onderwijs.... is ook de leukste baan.
    Vorig jaar nog een keer ingevallen......
    Maar dat was toch wel wat (nu 72).....
    Ik heb samen met mijn dochter 12 jaar een duo baan gehad, groep 3. Top tijd ...
    Uiteraard staat zij nog steeds voor de klas.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met 30 jaar in het onderwijs Henriët, een hele tijd met ook nog die bizarre corona tijd erbij. Petje af. En ik neem ook mijn petje af voor deze mooie kaart, heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart in deze kleuren! Gefeliciteerd met je 30 jaar als juf! Fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt, ondanks alle strubbelingen die je de laatste jaren tegenkwam.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie je maar dat je niet altijd een grote stempel hoeft te hebben en je hebt een mooie boodschap met je prachtige kaart, we hopen dat de oorlog snel over zal zijn, verschrikkelijk is het! Met hart en ziel een juf, heel mooi dat je dit al 30 jaar doet Henriët!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je de kaart leuk gemaakt.
    Gefeliciteerd met het bijzondere jubileum. Nog vele fijne jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart! En in de Oekraïense kleuren... heel mooi. Ja, heel leuk, juf zijn. Alleen soms loopt het anders. Als je gezond blijft kun je je 45 jubileum ook nog halen, als ik goed reken!
    En Donar gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, héél mooi.
    Wat mooi ook dat je deze kleuren combinatie gebruikt hebt, de inspiratie kreeg je van tv en radio, maar de gedachte erachter is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow een prachtige kaart. En gefeliciteerd dat je al 30 jaar juf bent.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen