zondag 6 maart 2022

Troost

En vandaag al weer een kaart van mij. Deze keer een condoleancekaart:


Vorige week maakte ik een stapel basiskaartjes met de papiertjes uit mijn 2 nieuwe blokken van de Action. Ik leg dan een stapel papiertjes op tafel, snijd wat reepjes, vierkantjes en cirkels en ga dan lekker schuiven en maak zo alvast kaartjes waarop dan alleen nog diertjes, bloemetjes, stempels enz. op toegevoegd hoeven worden. De papiertjes van dit kaartje zijn grijsgroen en vond ik wel passen voor een condoleancekaart. Vanochtend een stempel op de cirkel en toen afgewerkt met 2 takjes en een bloem die ik op kleur bracht met inkt. Jongste zoon keurde hem goed.
Ik link deze kaart bij De Egel waar ze een beterschaps/sterkte/opkikker kaart willen zien. Dit is mijn 2e inzending.

Dit kaartje was al om half 10 klaar en toen ging ik op weg naar Assen om jongste zoon op de trein te zetten. Hij gaat weer naar Maastricht. Hij moet vanmiddag om 4 uur weer werken dus was het vroeg opstaan vandaag voor ons allemaal na een super gezellige verjaardag van manlief. Het was weer ouderwets gezellig. Dat hebben we toch wel gemist!

17 opmerkingen:

  1. Fijn dat de verjaardag geslaagd was. Mooi stijlvol kaartje !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Troostkaartje met een mooie tekst!
    Ik moest lachen om je Pipi Langkous reactie bij mijn schudkaart!
    Fijn weekend nog, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met een mooie tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie, stijlvolle troostkaart.
    (O jee, lees ik hier "nieuwe papierblokken van de Action"? Hm, ik moet zeker binnenkort er weer eens heen, oeps)
    Dat is dan wel weer een voordeel van het hele corona-gedoe: nu waarderen we weer meer wat voorheen normaal en niet bijzonder was. Fijn dat het zo gezellig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi papier.
    Ik lees hier en goed idee, alvast basis kaartjes maken en dan later afmaken met een tekststempel of iets gezelligs wat gestanst is, ga ik zeker onthouden.
    Vroeg wakker dus, ach, ik zeg altijd maar zo, dan heb je ook een lange dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hè dat papier. Leuk om te lezen hoe iedereen het op zijn eigen manier doet, een kaartje maken. Deze is prachtig. Fijn Dat jullie het leuk hebben gehad en nog gefeliciteerd.
    Grietjes en een fijne (lange) dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn als een verjaardag geslaagd is, prachtige kaart is het mooi dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Zeker fijn dat er weer van alles kan.
    En wat grappig dat jij juist ondergrondjes van tevoren maakt. Ik doe het juist andersom. Ik maak de bloemen en de beestjes graag in het voren.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi stijlvol kaartje. bijzonder dat je eerst een stapel kaartjes maakt als basis en dan verder opwerkt...Femminde juist net weer andersom lees ik. Ik werk per kaart....dat bevalt mij het beste.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartje Henriet.....inderdaad heel mooi papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi papier en helemaal voor zo'n kaart! Dank je wel voor je meedoen (twee in twee dagen!) bij de Egel.
    EN ja, wat heerlijk dat we weer gewoon kunnen vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart Henriët. Mooie bloem als blikvanger. Fijn dat het gezellig was, nog even nagenieten dan. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi strak kaartje zo'n rustige uitstraling wat een mooi dp heb je gebruikt als het mag ga ik dit idee bewaren vind het nl altijd zo lastig om deze kaarten te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie gemaakt deze kaart. Rustig zoals een condoleance kaart vaak is, maar toch iets kleur. Vind ik persoonlijk fijner :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi troostkaartje Henriët! Nog van harte gefeliciteerd met je man en zeker heerlijk om weer een "normale "verjaardag te kunnen vieren!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, slim om alvast wat basiskaarten te maken dan maak je ze af als je de tijd er voor hebt. Deze is mooi en stijlvol. Dank je wel voor jou 2e bijdrage aan deze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stijlvolle kaart!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen