donderdag 10 maart 2022

52 weeks to Christmas week 10

En ook vandaag ben ik weer van de partij met een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Vandaag was het de beurt aan de sneeuwpop van MD. Die lag al een hele poos in winterslaap. Net als in het echt zeg maar, want wanneer hebben de kinderen nou voor het laatst een sneeuwpop kunnen maken? Wel jammer hoor dat we niet een echte winter hebben gehad. Zullen we die ooit nog weer krijgen? Vorige week vertelde Peter Kuipers Munnike op tv dat over 50 jaar de winters er altijd uit zullen zien als de winter die we nu gehad hebben....... Dan wordt sneeuw alleen nog iets wat we van de wintersport kennen. Jammer.
Ik link deze kaart ook bij Creative Christmas Challenges waar zoals altijd weer alles mag.

21 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sneeuwpop, wat heeft ie een mooie sjaal en bijpassende muts en leuk dp heb je gebruikt. ik ben niet zo'n sneeuw mens lekker droog vriezend weer vind ik prima maar sneeuw hoeft voor mijn niet, geef mij maar lente en zomer met zo'n 20- 25 graden dat vind ik veel lekkerder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met de sneeuwman, echt jammer dat er bijna geen sneeuw meer valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met de sneeuwpop Henriët.
    Ik ben dol op de sneeuw, maar ja, ik ben dan ook een echt herfst en wintermens.
    Die hete zomers mogen van mij weg blijven.
    Gelukkig hebben wij het niet voor het zeggen, maar jammer blijft het wel dat er geen echte winters meer zijn.
    Groetjes en een fijne dag,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart hoor en die sneeuw moeten we er dan maar bij dromen. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met leuk papier.
    Vrieskou met een zonnetje vind ik heerlijk, maar de sneeuw hoeft voor mij niet zo. Vind het wel mooi hoor, maar ik heb het niet zo op gladde wegen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart met de sneeuwman Henriët.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje fijn dat hij toch nog even uit de winterslaap is gekomen..
    Ja jammer he ik ben ook wel van sneeuw...
    Gezellig dat je weer een kaart laat zien vandaag op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winterse kaart met de sneeuwpop!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje en een mooie sneeuwman! Ik moet zeggen dat ik het niet zo erg vind dat we geen sneeuw meer hebben. Voor kinderen is het wel jammer! Maar zo op je kaartje vind ik het prima! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kerstkaart met die gezellige sneeuwpop in de hoofdrol Henriët.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en inderdaad jammer dat we geen sneeuw hebben gehad deze winter! Een wandeling maken met een lekker zonnetje en sneeuw vind ik altijd wel leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. pfff dat zou echt niet leuk zijn hoor als er geen sneeuw meer valt....
    Gelukkig kunnen we nog van deze kerstkaartjes genieten.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je de sneeuwpop uit de winterslaap hebt behaalt en er zo’n mooie kaart mee hebt gemaakt.Hopelijk krijgen we hier toch nog eens weer sneeuw… Een witte wereld is altijd wel erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Henriët, met dat lieve sneeuwpopje. Mooi papier heb je ook gebruikt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje Henriet!
    Gave sneeuwpop heb je gebruikt.
    Ja het zijn de winters van vroeger niet meer.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij kennen ze gelukkig nog wel de echte zelfgemaakte sneeuwpoppen. Ja jammer, dat sneeuw hier zeldzaam wordt.
    Maar gelukkig kunnen wij ze nog maken op onze kaartjes. Dit kaartje is ook weer heel erg mooi,met deze leukerd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart !!!!
    Wel jammer als de echte winters gaan verdwijnen !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuk kaartje. En de sneeuw heb ik niet gemist, maar hoort toch wel bij de winter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. voor de kinderen wel jammer dat er geen sneeuw meer valt, voor wie de weg op moet wel een zegen...
    leuke kaart met die mooie sneeuwpop.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart! De sneeuwpop moet ik ook weer eens gaan gebruiken; die van mij ligt ook al lang te slapen. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT Creativechristmascards

    BeantwoordenVerwijderen