maandag 14 maart 2022

Wishing you a wonderful day

Vandaag ben ik er weer met een inkt kaartje. Maar wel eentje waarbij ik mezelf flink heb uitgedaagd:


 Ik begon met het maken van de ondergrond. Daarvoor deed ik eerst distress oxide Dusty concord op een groot acrylblok. Daar spoot ik water op en dit legde ik op mijn papier. Flink aandrukken, drogen en daarna nog een keer met Broken China. Vervolgens met een stencil en Broken China wat blaadjes aangebracht op de ondergrond en met Faded Jeans nog een streepjes stempel. Daarna, en daar zit de uitdaging voor mezelf, heb ik met zwarte fineliner zelf bloemen ,blaadjes, rondjes en streepjes getekend. En ik roep altijd dat ik niet kan tekenen......
Nog 2 extra rondjes uitgestanst en deze met dezelfde kleuren inkt bewerkt. Op de onderste alleen getekend en op de bovenste ook nog een bij geplakt. De vleugels van de bij zijn bewerkt met Deco Flakes. Ooit gekocht bij de Action. Lijkt op bladgoud maar dan zilver. Tenslotte nog een tekst er bij, gemat op zwart en alles op een witte kaart geplakt.

Ik laat deze kaart meedoen bij Creative Sketchy Girls waar ze bloemen op je kaart willen zien en bij Mixed Media Lovers.

Vanmiddag boodschappen doen en wat klusjes in huis en dan morgen al weer extra werken.......mijn nieuwe duo is ziek.

14 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en je kan heel mooi tekenen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super om jezelf zo lekker uit te dagen. Maar leuk gelukt. Geniet van je ene vrije dag. Fijn dat je wel zelf je klas kan opvangen morgen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your card, thanks for sharing it with us at the Creative Sketchy Girls Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een schitterende kaart geworden, mooi deze kleuren bij elkaar!!
    leuke tekeningetjes heb je gemaakt, je kunt het best!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt zien dat je er lol in hebt! Het is een prachtige kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk om je zelf uit te dagen de achtergrond is super geworden, leuk hoe je dan weer de cirkeltje terug laat komen met de zelfde kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is duidelijk met veel plezier gemaakt, heel mooi. De kleuren passen goed bij elkaar, de tekeningen zijn goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Henriët en nu mag je nooit meer zeggen dat je niet kan tekenen. Vervelend dat je duo ziek is maar er zijn nog steeds veel mensen ziek. Werk ze.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende kaart, leuke techniek...'
    Nou veel zieken, hier rondom ons heen houdt het ook niet op.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart heb je gemaakt met de oktober technieken. Mooie kleuren combi. Erg leuk gemaakt door met de rondjes en getekend van jezelf. Knap hoor. Voor herhaling vatbaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf kaartje is het. Je hebt echt de smaak te pakken he? En wat krijgen we nou: zelf tekenen? Echt knap.
    En wat balen van je duo. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij gaat als een malle! Hij is prachtig. Verheug me alweer op dinsdag!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!!!!
    Zo leuk dat je meedoet met Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Mixed Media Lovers!!! Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen