donderdag 17 maart 2022

52 weeks to Christmas week 11

Als je iedere week het weeknummer in je blogpost zet voor 52 weeks to Christmas merk je wel hoe snel een jaar gaat......week 11 al weer!


Het papier is uit een oud blok van de Action. Ik ben mijn papier voorraad aan het opruimen en kwam daarbij ook dit blok in rood/wit/blauw tegen. Deze papiertjes kon ik mooi combineren en samen met meneer mol maakte ik er weer een kaartje mee.

Ik heb me voorgenomen om de komende weken een voorraadje kerstkaarten te knutselen. Het mooie weer komt er weer aan en dan gaan we toch meer de tuin in, wandelen en fietsen of buiten zitten. En buiten kaarten maken kan/doe ik niet. Dan ga ik zitten haken. En met een voorraadje kaarten kan ik dan toch iedere week een kerstkaart plaatsen.

24 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met meneer Mol, leuk dp heb je gebruikt alles past zo leuk bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart! Supergrappig dat tekststempeltje bij dit tafereeltje.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk die leukerd eens even een kijkje komen nemen bij 52WTC...
    Mooi papierblok in deze kleuren..
    Slim om een voorraadje aan te leggen kun je altijd wat pakken als het weer TE mooi is geweest om te knutselen....
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enige kaart met meneer mol, en leuk papier gebruikt mooie combi Henriët, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en het mooie papier herken ik. Goed idee om een voorraad te maken voordat het goede weer begint!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meneer mol komt weer boven aarde.....wat een leuke kaart Henriet!
    Moet ik eigenlijk ook doen....een voorraadje kerstkaarten maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart met de mijnheer mol.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kerstkaart met die grappige mol. Hij komt vast kijken of de kerstboom al staat hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart weer. Die mol vind ik echt top. Zo schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk kaartje met meneer mol! Heel wijs om al wat in het voren te maken,dat scheelt bij het mooie weer. Dan wil je lekker buiten zijn. Doe ik ook hoor, ben al heel veel in het voren aan het maken alvast voor onze vakantie! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kerstkaart met de mol die even komt piepen of het al kerst is! Hihi, hij zal toch nog even terug moeten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super grappige kaart !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie kaart met de mol gemaakt. Zeker handig om alvast een voorraad kerstkaarten te hebben. IK wil er ook mee aan de slag.. Wij gaan ook vaak op pad en dan komt er niets van... We zitten nu weer in een huisje in Belgie... En alweer plannen gemaakt om met de bus erop uit te gaan. Dus voorraad is dan handig. Vind het wel leuk om iedere week een kerstkaart te laten zien. Jij veel plezier met het maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart met de mol! Ik ben ook aan het opruimen maar even een voorraadje kerstkaarten maken gaat mij denk ik niet lukken als het zonnetje buiten schijnt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met die grappige mol, Henriët. En inderdaad, aan de weeknummers van 52WTC merk ik ook hoe snel de tijd gaat...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuke kaart met het mooie papier. Ik heb het blok ook en gebruik het met veel plezier, het maakt mij niet uit uit welk jaar het komt. De sneeuw zal wel koud zijn aan meneer Mol zijn pootjes, misschien kun je met goed weer een paar wantjes voor hem haken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve mol die in de sneeuw omhoog piept.
    Ja slim om vast een voorraadje te maken als het lukt. Anders zijn er het in het najaar wel veel.
    Hier nu ook al veel bezig in de tuin en met andere dingen.
    Het komt zoals het komt.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geinige mol op die kerstkaart. Een stel kerstkaarten maken was ik ook al van plan, maar om dan iedere keer weer een andere te verzinnen, lijkt me moeilijk.
    Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik herken het wat je schrijft, als het mooi weer is, maak je liever geen kerstkaartjes, ook ik werk heel ver vooruit, zodat ik niet midden in het lekkere weer kaartjes hoef te maken. Dit kaartje met mijnheer Mol is heel gaaf geworden, fijn om zo weer blokjes op te maken. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke kerstkaart met meneer Mol, leuk om de papiertjes zo te combineren.
    Ja, Ed is nu echt echt met pensioen en we hebben heerlijk gegeten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart met meneer mol, ik herken het blok. Helemaal gelijk om wat kaartjes op voorhand te maken. Ik vind je inkt kaartje prachtig, mooie kleurtjes en je tekenwerk is heel mooi. Veel beterschap voor je man.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het molletje in combinatie met de sneeuw altijd zo lief.
    Wat een gelukje heb je soms als je je spullen op gaat dingen, dan kom je nog eens iets leuks tegen.
    Goed idee om kerstkaartjes vooruit te gaan maken, zo doe ik het ook vaak voor de zomervakantie, als wij veel op de camping zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een superleuke kaart. En heeeee... twee zielen 1 gedachte! Dat was ik volgende week van plan. De weken sluipen hier zo snel vol met vooral OR werk, dat ik dagen blok in mijn agenda om ook eens even een dag vrij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen