donderdag 24 maart 2022

52 weeks to Christmas week 12

 

Daar zijn we al weer met onze wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas.


Doordat ik mijn papiervoorraad drastisch heb opgeschoond en nu alle vellen los in een bak heb liggen (1 bak voor kerst en 1 met gewoon papier) kan ik veel makkelijker combinaties maken. Ik leg het papier op tafel en zoek bij elkaar wat ik leuk vind. Dat werden deze keer 2 zwart/wit papiertjes met voor het contrast papier met groene kerstboompjes, En weer was het beertje aan de beurt. Hij is op dit moment wel favoriet op mijn kaarten merk ik. Met een  leuke groen gestipte pet, boompjes en een mok vind ik het een kaartje met een hoog knuffelgehalte. Vandaar ook de tekst.

Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van Try Stampin' on Tuesday dus daar wil ik deze kaart ook graag linken.

Een rare week deze week. Zomaar de maandag en de dinsdag vrij. Dat is lang geleden dat dat lukte. Woensdag hadden we een studiedag. Vandaag en morgen nog gewoon werken en dan is er al weer een week voorbij. Dinsdag ben ik weer bij Monique geweest. We hebben weer heerlijk gekletst en geknutseld. Het resultaat zien jullie binnenkort. Zaterdag ben ik er weer met de maandelijkse uitdaging met GerJanne. En je kunt wel zeggen dat het een uitdaging was deze keer.

27 opmerkingen:

  1. Het beertje is erg leuk en slim om al je papier in 1 bak te leggen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart en je hebt mooi papier gebruikt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige beertje, schattig het gestippelde hoedje
    ik zit op het moment in de bijtjes mood
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Henriët.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. handig op papier te sorteren, en dan leuke designtjes bij elkaar te zoeken..
    Heel lief kaartje, wij houden van die beer hoor.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kerstkaart, handig met het papier om het in bakken te doen. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn papier zit in plastic mappen van de Action, maar in bakken lijkt me ook wel handig.Je kaart is leuk met dat beertje. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart weer. Ik heb mijn papier overal en nergens liggen, en das niet echt handig haha. Schattig kaartje met de beer, heel lief.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig her papier zo ordenen, ga je veel plezier van hebben! Prachtige Kerstkaart met een hele mooie bijpassende tekst

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuke kerstkaart, het beertje zit zo aandoenlijk met zijn pootje in de beker, ja het is echt een knuffelbeer, in welke kleur dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke,lieve kerstkaart met de schattige beer. Je hebt het papier er erg leuk bij gecombineerd. Het is altijd lastig hoe je het moet doen met je papier. .. Fijn dat je een goede modus heb gevonden. Mooie dat je weer je vrije dagen had.. Leuk dat je Gezellig met Monique hebt geknutseld. We zullen het wel gaan zien wat jullie voor leuks
    gemaakt hebben. Succes op je werk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt leuke papiertjes bij elkaar gezocht voor deze leuke kaart. De beer zit er leuk bij met met de mok in zijn pootjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de leuke papiertjes ....en het lieve beertje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje dat beertje blijft leuk! Ik ben ook van plan om mijn papier te gaan sorteren, dat scheelt een hoop zoekwerk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een gezellige kaart geworden met die lieve beer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kerstkaart met dat leuke beertje Henriët. Fijn dat je deze week lang weekend had en je had er mooi weer op.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart met het beertje Henriët.
    Het beertje blijft zo leuk en het groene hoedje met stippeltjes staat hem prachtig! Mooie combinatie designpapier.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuk kaartje en wat een lief beertje! Zeker handig om al je papiertj4es bij elkaar te bewaren, doe ik ook en zelfs nog op kleur ook! fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a sweet little bear, Henriet! The background papers are perfect, too. Thank you for playing along with us at TSOT #547.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lekkere week! Mooi geluk met het fijne weer. En nog lekker geknutseld, met een mooie kerstkaart als resultaat. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Henriet, what an adorable Christmas card! Love the bear, and how you used green as your accent color! Great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch!! Thank you for sharing your card and creativity with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig kerstkaartje Henriët! Handig dat je nu meer inzicht in je papiervoorraad hebt. Soms is even opschonen wel prettig.
    En fijn, zo'n werkweek die weer eens als vanouds relaxed is.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aw, a sweet little camper, Henriet! Love that hat - and all your green choices are so fresh! Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach, wat een lieverdje is het toch.
    Kijk hem zien met de muts en zijn koppie iets schreef.
    Leuk hè, als je papier kan combineren en je daar zelf heel blij van wordt, net of alles ik z'n plek valt dan.
    Wat fijn dat je zo'n rustige week hebt gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Henriëtte,

    Wat een knuffelkaart met die gezellige beer op. Leuk met zijn groene hoedje!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke weer met deze beer !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. That is a very charming image! I love the colors you chose. I recently organized my patterned paper stash as well: color family folders and one for holiday/winter. I love it. Thank you so much for sharing with us at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen