donderdag 31 maart 2022

52 weeks to Christmas week13

En het is weer kerstkaarten donderdag bij 52 weeks to Christmas. Tot nu toe heb ik iedere week nog een kaart geplaatst. Vandaag een kaart met de kerstman:


Ik gebruikte hiervoor de sketch van Sketch 'N Scrap. Met verschillende papiertjes uit mijn geordende voorraad heb ik lekker zitten schuiven. Vooral de horizontale strook bezorgde mij hoofdbrekers. Verschillende papiertjes gebruikt maar niks was naar mijn zin. Tenslotte werd het zilver en daar ook de gesp van de kerstman maar mee gemaakt. De tekst vond ik er wel goed bij passen.

Laatst schreef ik dat het mijn voornemen was om een voorraadje kerstkaarten te maken. Dat is nog niet gelukt. Ik moet deze week dus echt aan de bak om er nog 1 te maken voor volgende week. Maar als we het weerbericht mogen geloven wordt het ook echt weer kerstkaarten weer. Dat gaat dus vast lukken.

28 opmerkingen:

  1. Ja. het sneeuwt hier al hoor! Klein laagje blijft liggen.
    Dus geen smoesjes meer en vooruit met de geit!
    Deze is vast al heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart met de kerstman Henriët.
    De horizontale zilveren streep staat inderdaad heel mooi bij het andere dp.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat een leuke combinatie van het dp zo bij elkaar de kerstman past er perfect bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke combi op je kerst kaart, gaat je zeker lukken met het weer, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met deze stoere kerstman Henriet!
    Ja het wordt echt weer om kerstkaartjes te maken....sneeuw in april!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kerstkaart Henriët.
    De kerstman staat mooi te pronken op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha heel herkenbaar. Genoeg papier maar niks wat er bij past. Toch is het nu een heel leuk geheel geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke kaart. De kerstman is erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstman en je hebt mooi papier gebruikt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja Henriet vandaag en morgen kunne we ons uitleven qua kerst, het weer heklpt daarbij mee...
    Ik ga ook beginnen want mijn voorraad slinkt hard.
    Liggen hier nog leuke baby kaarten maar die blijven even liggen nu kersttijd!!
    Je hebt me op een idee gebracht om de leuke kerstman weer eens erbij te pakken.
    super leuk vrolijk kaartje laat je ons zien.
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat jij je papier al geordend hebt, is te zien met deze leuke kaart! De kerstman past er heel leuk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk kaartje met de kerstman! Gezellig die rode streepjes en daar Jan zilver mooi bij! Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel gezellige kerstkaart, mooie papiertjes heb je gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk vrolijk kerstkaartje. Mooi met dat rood streepjespapier.
    Dat klopt dat mijn KKT kaartjes gemaakt zijn met behangstaaltjes. Zoiets is ook bruikbaar voor kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk die kerstman. En wie weet heb je dit weekend inspiratie om een voorraadje aan te leggen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart Henriët en je hebt de achtergrond voor die leuke kerstman echt mooi opgebouwd. Ook die verticale randen/kabels zijn er leuk bij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC,.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh heel herkenbaar hoor van al die papiertjes en dan nog niet de juiste hebben, haha. Deze combinatie is erg mooi bij elkaar en de tekst is super.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt weer een erg leuke kerstkaart gemaakt met de kerstman. En ik wens je veel succes met je voornemen, hoop dat het likt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie combi van kleurtjes en leuke kerstkaart met nog leukere kerstman.De cadeautjeszijn er zeker nog niet????Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, en of het (hier in Arnhem in ieder geval) kerstkaartenweer is! Veel dikke vlokken zijn er al gevallen. Gelukkig zijn ze niet allemaal blijven liggen, want dan had ik al moeten sneeuwschuiven denk ik. Mooie kaart! Best een lastig papiertje, lijkt me ook.
    Tot zondag! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, Henriët, goed geschoven met je papiertjes :-)
    Leuk dat je weer mee doet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja de kerstman blijft leuk, en ook ik ga deze dagen aan de bak om kerstkaarten te maken, het weer is er inderdaad heel geschikt voor. Dan hebben we weer wat voorhanden..Bedankt dat je er deze week weer bij bent, groetjes Ingrid 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke kaart met de kerstman en het schijnt inderdaad echt knutselweer te worden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. toffe santa-kerstkaart!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Herkenbaar, ik kan ook heel lang zoeken naar het juiste papiertje en als er dan niks naar je zin is blijf je zoeken.
    Ik vind dit zilver, zeker in combinatie met de gesp die ook zilver is héél mooi gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die zilveren strook past er perfect bij en leuk om de gesp van hetzelfde papier te maken. Het is echt een superleuke kerstkaart met de vrolijke kerstman,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijke vrolijke kaart !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kerstkaart met de kerstman. Ik heb afgelopen week gelukkig een paar kerstkaarten extra kunnen maken... maar moet er ook nog even tegenaan. Het seizoen om erop uit te gaan komt weer aan.jij veel succes met het maken van kerstkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen