vrijdag 1 april 2022

Yuta

Twee weken geleden werd het baby'tje geboren waarvoor ik de geboortekaartjes maakte. Natuurlijk moest ik daar ook een felicitatiekaartje voor maken maar dat liet even op zich wachten...... (eerlijk, ik was het gewoon vergeten!)
Daarom afgelopen dinsdag maar aan de slag gegaan en 's avonds meteen in de bus gegooid:


Ik heb dezelfde papiertje gebruikt als voor het geboortekaartje en de sketch van Creative Sketchy Girls. Niet een heel ingewikkeld kaartje maar wel mooi passend bij het geboortekaartje.
Nu nog een kaartje maken voor de opa en oma van de kleine meid (mijn collega en haar man).

Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik met Monique naar de Art-specialy. Later krijgen jullie van mij een uitgebreid verslag 🤣

13 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje met Nijn, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke, lieve kaart.
    Veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje.
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het schattige konijntje, leuke kleuren dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart, leuk om in je stijl van het geboortekaartje te blijven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig met het lieve konijntje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk schattig babykaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig.
    Dat "Fluffy" lintje aan de zijkant maakte het extra lief.
    Veel plezier dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg schattig babykaartje met Nijntje. Ook je kerstkaart is mooi geworden met de kerstman. Goed idee de zilveren rand.
    Heel veel plezier op de Art-Specially.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk lief babykaartje met Nijntje. Veel plezier op de beurs. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje en heel veel plezier morgen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet al de hele dag lachen om jou opmerking op mijn blog, over je jongste......
    Dat hij vrijdag vroeg om een gehaakte Dino die zondag af moest zijn.
    Jij hebt gewonnen, haha, ik dacht dat ik al een toestand had met deze kaart, maar dit slaat alles.
    Haha, erg hè, die kinderen, echt geeeeeeen idee hoeveel tijd er in ons handwerk zit.

    BeantwoordenVerwijderen