zondag 3 april 2022

Schildpad in pastel

Als jullie dit kaartje zien ben ik al onderweg naar Monique voor ons bezoekje aan de Art-Specialy. Ik ben heel benieuwd naar vandaag. Ben zelfs een beetje zenuwachtig.....

Onderstaand kaartje maakte ik al een poosje geleden bij een bestelling van 10 kaarten.


Het kaartje is samengesteld uit allemaal pastelgroene papiertjes en een papiertje met stipjes als contrast. De schildpad heeft de slinger opgehangen voor de jarige en hij heeft een bloemetje meegenomen naar het feest.

Deze kaart laat ik meedoen bij 2 Sisters on the Blog waar ze een kaart met pasteltinten willen zien.
Morgen ben ik er weer met Mixed Media Maandag. En wie weet zie ik nog kans om er een verslagje van vandaag bij te schrijven maar anders komt dat de komende week nog wel ergens.

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje zeg en zo leuk dat je de beurs gaat. Ik ben er vandaag ook, lekkrr genieten
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier op de beurs! En wat een leuke lieve kaart in deze pastel tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart.
    Fijne gezellige dag gewenst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart in mooie kleurtjes.
    Héél veel plezier vandaag, ik ben benieuwd wat je ervan vind.
    Haha, ik zou ook zenuwachtig zijn, komt omdat je er zoveel zin in hebt en het al lang geleden is dat je naar zoiets uit kon kijken, je hebt er gewoon Héél veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd in deze tinten !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke schildpad wat heeft ie een mooi blauw schild en leuk het gestipte cirkeltje erachter
    ben benieuwd hoe jet vind op de beurs geniet ervan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, deze kaart. De schildpad is toch ook wel heel erg leuk (note aan mijzelf: je kunt niet álles hebben), hij weet prima hoe je een feestje bouwt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart is dit met de schildpad. Leuk samengesteld in deze blauwe tinten. Jullie hebben het vast leuk gehad gisteren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, ha, je had vast kriebels in je buik. Dat zou ik ook hebben als ik naar de AS zou gaan. Jammer genoeg niet dit jaar.
    Heel veel plezier en groetjes en je kaart is erg mooi.
    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met de leuke schildpad Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met de schildpad en alles in pastel tinten, ook je MM van vandaag is weer een topper,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel lief kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen