woensdag 6 april 2022

Hoera

Ik weet het.....het is geen maandag maar toch laat ik vandaag een kaartje met inkt zien. Vind hem zelf zo leuk geworden!


Deze vreemde vogel is van Katzelkraft en kocht ik zondag in Nijkerk. Ik kleurde hem in hem distress oxide en knipte hem uit. Wat een werk met al die veertjes!
Ik maakte een vierkant van 12,5x12,5 lichtblauw met distress inkt Broken China en daarop maakte ik met Wild Honey en een mask van DDBD een splash. Lijkt wel een beetje een ontploft ei. 3 confetti kringels erbij, tekst gestempeld en een doodel-randje getekend. Dit gemat op groen papier en dat op een vierkante, witte kaart geplakt.

Deze kaart laat ik meedoen bij Mixed Media Lovers, 4 Season Challenge blog (moodboard) en bij The Paper Players met als thema 'Een lach is het beste medicijn'.  Een kaart met humor dus en daar vind ik deze wel aan voldoen.

18 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Een grappige stempel met vrolijke kleuren om zich heen, het zal een feestje zijn geweest om deze kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Henriët.
    Zo een grappige kaart met het ontploft ei.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de gave vogel wat is hij mooi ingekleurd met vrolijke kleurtjes als hij binnen is dan is het echt feest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, hahaha wat een leuke kaart, die vogel is zo leuk... en die splatter op de achtergrond is een stempel?
    ik kocht op AS beurs ook bij Katzelkraft stempels.. ben er ook al druk mee.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een spetterende kaart heb je gemaakt, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele leuke vrolijke kaart met deze "vreemde rare" vogel mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vrolijke kaart.
    Die stempel is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is inderdaad erg leuk deze vogel, laat je glimlachen en je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes en een fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en vrolijke kaart , mooi met die splash op je kaart.
    Een vrolijke vogel .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend die gekke vogel in die felle kleuren. Ja wel wat knipperlicht maar dat maakt het extra leuk !
    Groetjes, AnnieH

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi.... hij is leuk. Maar een ontploft ei bij een vogel vind ik toch wel wat zielig...Fijn dat je toch nog wat kon vinden in Nijkerk. En je hebt weer mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fun card, Henriët! It definitely brought a smile to my face! It does look like an egg exploded. Thank you for sharing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cute, Henriët! I like the bright colors and the expression on the bird's face. Thanks for playing along with the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, deze is leuk zeg!!
    Dat knippen kan heel ontspannend zijn, ik doe het ook steeds vaker, maar wel vaak met een klein randje eromheen, dit is wel heel veel, al die veertjes.
    Maar wel mooi gedaan, mooier dan met een randje denk ik.
    Een vrolijke kaart, met een grappig tintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. That little bird is having a great time! Love the cheery colors you used too. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gemaakt met de kleuren van het moodboard van onze challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart in de moodboard-kleurtjes! Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen