dinsdag 26 april 2022

Fijne dag

Bij De Egel hebben ze deze keer een sketch challenge met als thema sport. Nu heb ik niet heel veel stansjes voor sporten maar wel de dobbers van MD. Het werd dus een hengelsport kaartje:


De papiertjes komen weer uit een blokje van de Action. De ketch gemaakt met effen blauw, blauw met witte stippen en een wit papiertje met een grijs ruitje. De dobbers kregen een streepje met inkt. De zwarte visjes hebben we geleend van de pelikaan. Links nog 4 witte waterbelletjes. De tekst paste net op de bovenste banner. Ik denk dat deze tzt naar mijn vader gaat. Die gaat iedere week vissen met de visclub, dus dit kaartje past wel bij hem.

Morgen is het Koningsdag. Hebben jullie nog plannen? Onze jongste zoon is zijn huisje in Maastricht ontvlucht. Hij woont in het centrum van Maastricht. Daar zal het morgen wel een drukte van belang zijn. Hij is dus gezellig een paar dagen bij ons. Ik denk dat wij lekker een eind gaan wandelen of fietsen.

10 opmerkingen:

  1. Hoi! Wat een leuke kaart voor de Egel! Dank je wel voor het meedoen. Hengelsport is ook sport hihihi...
    Wij gaan een oranjetompoes van de plaatselijke banketbakker eten. In al die 23 jaar nog nooit gedaan, maar ze zagen er zo heerlijk uit, dat ik de verleiding niet kon weerstaan. ENn dan komt Jesse hier. Willemijn komt ook slapen, maar die moet de volgende dag werken. Jesse blijft bij opa. Ik moet dan slapen na mijn laatste nachtdienst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Heel leuk, die dobbers met visjes. Een gezellig geheel.
    Ik snap heel goed dat hij Maastricht ontvlucht is, met al die drukte. Gezellig. Ik heb niet veel plannen, ik moet werken :-) Ook gezellig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de sketch leuk de dobber en de visjes helemaal op en top sport, wij zijn gewoon lekker thuis morgen het mij veels te druk in de stad met de vrijmarkt je kan dan over de koppen lopen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Met de dobbers. Hengelsport is zeker een sport. Wat gezellig dat jullie zoon thuis. Het wordt weer warmer dus lekker fietsen of wandelen een goed idee. Wij zijn met de bus onderweg. Ecrn wat koudere dagen gehad naar nu weer heerlijk zonnig. Dus veel op de fiets. Genieten dus van de mooie natuur op dit moment. Groeten en een mooie koningshof. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, het papier doet aan water denken e past dus perfect bij de dobbers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor je vader! Wij gaan fietsen morgen, het wordt lekker weer geloof ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt Henriët. Vissen is ook sport, zeker volgens mijn vader. Wij gaan morgen een bakje doen bij mijn schoonvader en verder wat aankeutelen in de tuin.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke sportieve kaart Heb je gemaakt .
    Wij gaan morgen ook een wandeling maken .
    Fijne dag .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag het meteen, hengelsport, zo leuk bedacht. En leuke kaart, in bijpassende kleurtjes
    Wij gaan ook niet veel bijzonders doen morgen, ik vind het juist wel lekker om de rust ipv de drukte op te zoeken.
    Gezellig dat jullie zoon bij jullie is, geniet maar lekker samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en frisse kaart, echt wel iets voor een visser. Ik begrijp dat je al iemand in je gedachten hebt . Dank je wel voor het meedoen aan de sketch/sport uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen