zondag 10 april 2022

Hoera

Omdat ik vanochtend vroeg wakker was, manlief nog lekker lag te slapen en het hier keihard regende ben ik lekker gaan zitten knutselen.
ik pakte de nieuwste sketch van Sketch Saturday erbij, zocht in mijn papiervoorraad naar leuke papiertjes en toen ontstond dit kaartje:


De wasbeer is mijn favoriete stans voor als ik er even niet uit kom welke kleur er leuk bij het dp staat. Dan pak ik vaak de wasbeer omdat die met zijn grijze kleur bijna overal bij past.

De komende week is een rare week bij ons op school. Ik ben maandag en dinsdag vrij, op woensdag hebben we vanaf 10.00 uur Paasviering (duimen jullie voor droog weer?), donderdag zijn de kinderen vrij en hebben wij een studiedag, donderdagavond MR-vergadering en dan begint het Paasweekend. De week er na nog 4 dagen school, waarvan vrijdag de 22e de Koningsspelen en dan begint de Meivakantie. En ik heb altijd het gevoel dat na de Meivakantie het nog maar een heel klein eindje is naar de zomervakantie.....
We zijn al druk aan het kijken naar de formatie voor volgend schooljaar. Hopelijk pakt dat deze keer voor mij iets beter uit dan dit schooljaar. Al moet ik zeggen dat mijn nieuwe duo het super goed doet! Eindelijk.....

15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart in deze kleuren Henriet!
    Succes met alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Henriët.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Henriët, mooie kleurtjes, en het weer word goed voor volgende week, fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje en deze wasbeer is ook een leukerd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De wasbeer past heel goed bij dit dp, het is een erg leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt een leuke kaart gemaakt met de wasbeer, hij staat heel mooi op dit papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk, even bezig met de hobby op een vrije dag, leuk kaartje en schattig wasbeertje.
    ik mocht aan het werk dus mijn dag begon ook al vroeg.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij toch slim en bedankt voor het delen van dit idee...... je hebt gelijk, grijs past overal bij een haalt het vaak net even op qua kleur.
    Ik ga eens kijken, ik heb bv een poes, een muis en misschien nog wel iets wat ook goed is om in het grijs ergens bij te doen.
    Het is een leuke kaart vind ik

    Het is een beetje stoer, maar de leuke bloemetjes, die hierbij goed passen, maken het weer wat zachter.
    Lekker hè, om te knutselen als iedereen nog in diepe rust is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart. Erg leuk gemaakt. Succes deze week . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat een slim idee zeg om die wasbeer dan in grijs te doen zodat hij overal bij past. Is wel waar natuurlijk. Je kaart is echt gaaf. Die sketch zag ik ook al voorbij komen en lijkt me leuk om mee aan de gang te gaan.
    Fijn dat je nieuwe duo het zo leuk doet. Voor jou ook weer wat rust.
    En klopt dat het na de meivakantie bijna voorbij is voor je gevoel. Dat herinner ik me nog. Ben benieuwd welke groep je volgend jaar gaat krijgen. EN met welke duo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt met de wasbeer en leuk papier erbij gebruikt. Fijn dat je het getroffen hebt met je nieuwe duo,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That is a marvelous die! And it makes a charming card! Thank you so much for using the sketch and sharing at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen