maandag 18 april 2022

Mixed Media Maandag

Toen ik laatst mijn nieuwe stempels binnen had moest ik daar natuurlijk mee stoeien. Ik maakte dit label:




Op de achtergrond stempelde ik stipjes en rondjes (de rondjes zijn van Ludiec/Different Colors net als de anemoon en de tekststempel). Daarna kleurde ik de achtergrond slordig in met blauw/paarse aquarelverf. De anemoon stempelde ik op een los velletje en kleurde ik ook in met aquarelverf. Verhoogd opgeplakt met zwart naaigaren er achter. Voor het strookje met de tekst gebruikte ik dezelfde cirkel als op de achtergrond. Steeds een stukje over elkaar heen. De overlappende stukjes kleurde ik in. Deze strook met nietjes vastgemaakt op de zwarte matstrook en schuin op de ondergrond geplakt.
Voor de volgende keer mag er wel wat meer kleurverschil tussen de bloem en de ondergrond zitten vind ik. Maar he.....ik ben een beginner!

11 opmerkingen:

  1. Mooie stempel en wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het juist wel mooi, het geeft eenheid.
    De kleur vind ik mooi en het tekstje wat uitsteekt zorgt juist weer voor wat speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk hoe je het omschrijft dat je het slordig hebt ingekleurd het effect is daardoor juist supergaaf mooie bloemenstempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Henriët! Ik doe het je nog niet meteen na! Fijne 2de Paasdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooi kaart gemaakt, ondanks dat je een beginneling bent. Ik doe je het niet na hoor. haha. Geniet lekker van het mooie weer. Groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dit is erg mooi geworden.
    Vind je kleur gebruik juist erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is er helemaal leuke kaart geworden. Het is eerst best lastig met de kleur achtergrond. Dat moet je zeker vaker doen om de goede kleuren bij elkaar te combineren. Maar deze achtergrond kan prima bij de bloem
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Henriet....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Wat een mooie kaart! En de foto's zijn ook prachtig van alle tochten die jullie de afgelopen dagen maakten. Wat een bof met het weer he?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel mooi gemaakt en wat leuk met het naaigaren er achter,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen