maandag 28 februari 2022

Van harte

In de voorjaarsvakantie heb ik naast rapporten schrijven best veel kaartjes gemaakt. De afgelopen week hebben jullie al van alles voorbij zien komen op mijn blog. Vandaag 2 kaartjes. Een van mij en 1 heel bijzonder kaartje.


 Dit kaartje maakte ik n.a.v de sketch van Try Srtampin' on Tuesday. Ik heb de sketch deze keer niet erg letterlijk genomen maar heb de gevraagde cirkels vervangen door een bloem en een bij. Een eenvoudig maar vrolijk kaartje vind ik zelf.

Woensdag had ik een oppasdagje. Mijn nichtje van 6 vindt mijn geknutsel erg interessant en kwam een dagje knutselen. Haar zusje van 3 zou ook eerst meekomen maar die ging logeren bij oma waardoor de oudste het rijk alleen had bij ons.
We hadden afgesproken dat we een kaart gingen maken voor haar moeder die volgende week jarig is. Ze koos voor schaapjes:

Ze was heel duidelijk, het moest een wit en een zwart schaap worden. Het draaien aan de Cuttlebug vond ze geweldig om te doen en de verbazing dat er dan losse onderdeeltjes uit het papier komen was groot. Zo leuk om te zien. Ze bedacht zelf dat er een schaapje voor en een schaape achter het gras moest komen en ook de rest van de dingen op de kaart bedacht en plakte ze zelf. Volgens mij heeft ze talent! En terwijl Annemijn hier mee bezig was maakt ik een hele serie achtergrondjes voor toekomstige kaartjes. Lekker zo'n middagje!

Onze wandeling van gisteren was heerlijk! Volop zon, een mooie route en overal zingende vogels om ons heen. Genieten dus!





19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met het vrolijke bijtje! En wat gezellig om zo te knutselen met je nichtje, het is een hele mooie kaart voor haar moeder geworden.
    Mooie foto's, het was heerlijk weer om te wandelen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaartje en wat een gezellig tijd hebben jullie gehad. Prachtige foto`s fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke voorjaarskaartjes Henriët.
    Gezellig samen knutselen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten en heerlijk zo samen knutselen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat twee leuke kaarten., Leuk om samen met je nichtje te knutselen. De kaart met schaapjes is erg leuk gemaakt. Mooie foto's van de wandeling. De klokkenstoel is herkenbaar.. Olterterp bij het kerkje ... Groeten Ttrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het schattige bijtje op de grote bloem, altijd zo leuk om een sketch naar eigen inzicht te verwerken.
    wat een schattig kaartje heeft je nichtje gemaakt zie het voor me hoe dat gaat, met opperste inspanning nou het resultaat mag erzijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, het zit in de familie! Je nichtje heeft een superleuke kaart voor haar mama gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. joepie daar ben ik weer natuurlijk heel erg bedankt voor de mooie kaart voor mijn verjaardag hij pronkt tussen de andere kaartjes op de boekenplank
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig je kaart met daisy en bijtje...maar je nichtje heeft talent ja het zit in de familie...'
    wat een mooie kaart voor haar moeder.
    Heerlijk was het gisteren he, wij hebben ook 8 km gewandeld ...en genoten.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het heerlijk weer, al 2 wandelingen achter de rug en zo meteen nog een keer, Dexter zit al te wachten.
    Wat zijn het mooie kaarten en die van Annemijn voor haar moeder is echt super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind jouw kaart heel leuk, maar die van je nichtje echt geweldig! Ik denk ook dat ze talent heeft, ze heeft het super gedaan.
    Heerlijk zo'n wandeling met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart !!! En wat een gezelligheid ....
    Mooie foto's !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tjonge, het meisje heeft echt talent! wat leuk dat ze al zo goed wil hoe ze het wil hebben.
    ik had vandaag dochterlief met haar twee kinderen van 4 en 2 hier en ook lekker geknutseld. ze kunnen al uit de voeten met stempels en inkt. zo leuk
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, die heeft zeker talent zeg, wat een leuke kaart.
    Grappig is dat hè, als die kinderen zo verbaasd blij zijn met de gestanste figuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's van de wandeling en heerlijk zo samen aan de knutsel met je nichtje ,wie weet een toekomstige blogster 😉 jouw kaart is ook prachtig geworden. Bijtjes blijven leuk

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten. Leuk dat Annemijn er ook zo plezier in had. Mooie foto's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Henriet, both cards are adorable! I like how you interpreted our Try Stampin' on Tuesday sketch as a flower and a bee... quite clever! Annemijn certainly has talent with her sheep card. So glad you two had a fun time together!! Thank you for sharing both cards with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. thank Bumblebee is SO adorable, I love the way she sits on the petals of the flower ~ sure take on the sketch , thank you for joining us at TSOT ~ Denise DT

    BeantwoordenVerwijderen