donderdag 17 februari 2022

52 weeks to Christmas week 7

Dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties gisteren. Ik werd er gewoon verlegen van.
Na de voorbeeldkaart voor de knutseldate met Monique maakte ik op dezelfde manier nog een kerstkaart voor de wekelijkse kerstkaart bij 52 weeks to Christmas:


Deze keer gebruikte ik 2 kleuren inkt: Mowed lawn en Barn door. Hiermee maakte ik eerst een achtergrond door inkt op mijn kraftsheet te doen, water er op te spuiten en daar het papier doorheen te halen. Ook nu weer een grote stempel van MD gebruikt. Deze keer kwamen er maar 3 cirkels verhoogd op de kaart. Op de bovenste een silhouet van een hert dat mooi past bij de stempel, op de middelste de tekst en op de onderste een poinsettia. Achter de bovenste en onderste cirkel weer naaigaren en tot slot links en rechts nog een papierknijpertje.

Deze kaartjes zijn heel anders dan jullie van mij gewend zijn maar ik vind het zo leuk om te doen! Lekker bezig zijn met inkt en stempeltjes. Ik word er echt helemaal zen van! Jullie zien het: Monique heeft mij echt aangestoken. Maar ik blijf ook gewoon kaartjes maken met stansjes natuurlijk!

25 opmerkingen:

  1. Ook deze versie is schitterend, vooral door gaan, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat we hier nog veel dergelijke kaartjes zullen zien.
    Supermooi!
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al weer prachtig. Heel mooi om het silhouet van het hert aan de bovenkant op te plakken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurrijke kerstkaart Henriët.
    Er is lekker veel op te zien door alle mooie details.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond met vrolijke kleuren en stempels leuk hoe je het hert terug laat komen met de stans
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Mooie achtergrond met de inkt ,en de hertjes erop.
    Leuk om iets nieuws uit te proberen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, Henriët! Ik hou van deze stijl, maar heb me er zelf eigenlijk nog nooit echt aan gewaagd. Leuk zo met die cirkels en die herten.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze vind ik weer zo mooi gemaakt. Knap hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart en veel op te zien. Echt iets nieuws hier volgens mij.Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh... je hebt de smaak te pakken!!! deze is ook weer zo mooi.
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurrijke kerstkaart en leuk dat je er lekker zen van wordt! Ik vind het knap gemaakt, ik doe weinig met inkt want ik geloof dat ik er gestresst van zou worden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Henriet....het is ook leuk om te doen he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze is wonderschoon !!!
    Groeten Ineke
    Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart. Het gaat je goed af deze techniek. Je hebt er echt lol in… kun je goed zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, weer zo'n gave kaart! Ik krijg zin om het ook eens te proberen. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige mix media kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook deze is weer heel gaaf! Jij inspireert mij weer met de voorbeelden en het filmpje.
    Zo leuk dat je er nu ook echt plezier aan beleeft. Dat je er zen van wordt is een bewijs...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, het ziet er super uit! Je hebt deze techniek al helemaal onder de knie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart heb je gemaakt maar mijn favoriete kaarten blijven toch die met de diertjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Henriët, nu houd ik van veel stijlen ook om zelf uit te proberen hihi. Mooie warme kleuren en gaaf met die rendier-/hertenhoofden. Heerlijk om jezelf zo "te verliezen" in je hobby.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beide berichtjes even bekeken.
    Wat een leuke techniek!!
    Ik word daar ook bij van, van inktjes of ecoline en dan achtergrondjes maken.
    Niet teveel nadenken en kijken wat er onder je handen vandaan komt.
    Het lukt jou goed, wat een mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om zo eens anders aan de gang te gaan en elkaar te inspireren. En gezellig ook om samen bezig te zijn.
    Fijn weekend!! 9en fijne vakantie!!)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig, wat een prachtige inkt-creaties heb je allemaal gemaakt. Zo leuk om samen met Monique al die nieuwe dingen te ontdekken. Ik ga de 2 filmpjes zeker ook bekijken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen