dinsdag 15 februari 2022

Voorbeeld voor knutseldate met Monique

Vandaag komt Monique weer gezellig bij mij knutselen. Normaal gaan we bij Monique met inkt aan de slag en bij mij met stansjes maar Monique daagde mij uit om het voor vandaag eens om te draaien en dus moest ik iets bedenken wat ook voor haar een uitdaging zou zijn:


Ik vond een filmpje op You Tube van Tracy Evans en dat vertaalde ik naar mijn kaart met de zonnebloem.

Ik maakte de achtergrond op aquarelpapier met Distress Oxide Rusty hinge, Broken China en Antique linen. Daarop stempelde ik de zonnebloem van MD. Die stempelde ik nog een keer op onbewerkt aquarelpapier en stanste hier 3 rondjes uit. Die bewerkte ik met dezelfde kleurtjes inkt en de randjes met Vintage photo. Die rondjes verhoogd op de goede plek opgeplakt met draadjes naaigaren er achter. Toen met Broken China een tekststempel her en der op de ondergrond gestempeld en dezelfde tekst met Vintage Photo op eenzelfde cirkel die ik daarna met Broken China en Antique linen heb gekleurd. Deze 4e cirkel dubbel verhoogd opgeplakt. Daarop een tekststrookje en een gestempelde bij. Het geheel op roestkleurig papier gemat en dit op een kraftkaart geplakt.
Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. Eens zien welke stempel Monique vandaag kiest en wat zij er van weet te maken. Binnenkort zien jullie het resultaat.

Ik laat deze kaart meedoen bij Mixed Media Lovers.

15 opmerkingen:

  1. Wow, wat mooi! Jij hebt het helemaal in de vingers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Is je heel goed gelukt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt ziet je kaart er nog veel mooier uit! Kaart 1 is een feit! Op naar nummer 2. Mooie workshop!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, gaaf gedaan Henriët, ik denk dat je Monique hiermee enorm verrast hebt. Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vind ik dit
    Veel plezier samen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt niet alleen Monique uitgedaagd maar volgens mij ook jezelf!
    Goed gevonden op you tube en keigaaf gedaan Henriët!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig! laat ik nou net ook gisteren dit filmpje hebben bekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat is een schitterende kaart mooie kleuren en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Je had hem mij al laten zien. Ik ben ook heel benieuwd wat Monique gekozen heeft. Jullie hebben vast een heel gezellige date gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige kaart Henriët.
    De achtergrond is weer zo mooi met inkt bewerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIG!!!!
    en deze hierboven ook!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje wat heb je een mooie achtergrond gemaakt, leuk de bijpassende cirkels met de stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem prachtig!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen