donderdag 10 februari 2022

52 weeks to Christmas week 6

Ook vandaag ben ik weer van de partij met een wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas

Ik heb deze week de big tag van MD er weer bij gepakt. Deze keer gecombineerd met de ronde kerst cirkel en het molletje. Hij komt boven de besneeuwde aarde kijken en ziet allemaal sneeuwklokjes om zich heen. In de lucht schitteren zilveren sterren. Er is zelfs een ster op de molshoop gevallen. Zal meneer mol een wens gedaan hebben?
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Creative Christmas Challenges.

Dit was mijn laatste lange week op school. Deze week hadden we op maandag nog een verplichte studiedag en op dinsdag was ik er 's ochtends ter ondersteuning van mijn nieuwe duo en de rest van de week stond ik zelf voor de klas.
Komende week ga ik op dinsdag lekker met Monique knutselen, daarna 3 dagen werken en dan begint hier in het noorden de voorjaarsvakantie. Ik heb wel wat plannen (kapper, oppassen op mijn nichtjes en de voorjaarsschoonmaak) maar ga vooral ook heel veel knutselen!

25 opmerkingen:

  1. Super leuk met het molletje! Ook je bijtjes kaarten/tags zijn mega leuk.
    Al klaar met de geboortekaartjes, ik ben nieuwsgierig.....
    Groetjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi labelkaartje met het schattige molletje, wat zit ie gezellig tussen de sneeuwklokjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi label met de mol en de sneeuwklokjes passen er leuk bij!
    Een heerlijk vooruitzicht voor komende week en de week daarna lekker genieten van je vakantie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig label Henriët, ga vooral veel knutselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig dit molletje wat even boven de grond komt...
    Leuk vrolijk kaartje.
    Fijn dat je we meedoet deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mol op de kerstkaart blijft leuk.
    Wij hebben trouwens een echte mol in onze tuin en op ons veld, dat is veel minder leuk!!!!
    Hij komt zo lief boven de grond kijken, een weg gegraven die de sneeuw.

    Ik dacht afgelopen week nog....... wanneer is het eigenlijk vakantie, want dat gaat nu snel, nog 1 wel dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met mijnheer de mol.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het label blijft toch een topper, jij hebt er een prachtig winters landschap van gemaakt met die leuke mol!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een leuke labelkaart gemaakt. De mol vind ik echt super schattig. Fijn dat je weer terug kunt naar je oorspronkelijke uren :-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij blijft geweldig die mol !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige labelkaart met meer Mol! Leuk met die sneeuwklokjes!
    Wat heb je al lekker snel voorjaarsvakantie! Ik heb het gevoel dat de kerst net voorbij is!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kerstlabel met het schattige molletje erop Henriet!
    Nog een weekje werken....en dan genieten ven de vakantie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke label met de mol in de sneeuw samen met de sneeuwklokjes.
    Ik voel dat je ernaar uit kijkt om volgende week leuke dingen te doen! Lekker hoor vakantie weekje, geniet er van...ik heb over 3 weken een week vrij ook al zin in.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk zoals mijnheer Mol even naar de sneeuwklokjes komt kijken Henriët. Leuke vooruitzichten, de voorpret is al leuk toch?
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schattig kerstkaartje heb je gemaakt met het molletje van Eline.
    Veel succes met al je plannen.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige kerstkaart met die mol.En je vertelt er altijd zulke leuke verhaaltjes bij, snap helemaal dat jij een hele leuke juffrouw bent.
    Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk kaartje met deze mol! Ze doen het altijd goed met de kaartjes! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart die toch ook een beetje lente achtig aandoet!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is heel erg leuk met die leuke mol er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk label met mol en sneeuwklokjes. Supermooi gemaakt. Ik hou ervan. Eat heerlijk dat je nu eindelijk drie dagen per week kan werken. Weer meer tijd voor jezelf. Veel plezier met Monique. Er zal vast weer leuk geknutseld worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie tag met de leuke mol, Henriët. En heerlijk dat je nu niet meer van die lange werkweken hebt. En bijna vakantie, goed vooruitzicht.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk label! En wat heerlijk een vakantie in het vooruitzicht. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke kerstkaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT creative christmas challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele leuke dag voor Christmas.
    Dank je wel voor je deelname aan de creatieve Christmas challenge. Succes met je inzending.

    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen