zondag 27 februari 2022

Baby

Afgelopen week zag ik bij de Action 2 hele mooi papierblokken. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Met het ene papierblok maakte ik dit kaartje:

In het blok zitten allemaal papiertjes met zachte kleurtjes. Roze, groen en blauw. En super goed met elkaar te combineren. Ik gebruikte roze met bloemen, roze met blaadjes en effen roze in 2 verschillende tinten.
De sketch is van Tuesday Morning Sketches. Voor de strook achter het deel met de olifant gebruikte ik vellum. Ik link hem ook bij Creations in Pink. Hopelijk is hij roze genoeg.

Voor vandaag staat er een wandeling van 12 kilometer op de planning in de buurt van Beetsterzwaag. We hebben daar eerder een wandeling gemaakt en dus weten we dat de omgeving er mooi is. De camera gaat mee dus wie weet laat ik de komende week nog wel wat foto's zien.
Morgen ben ik hier weer op het blog met een kaartje. Jullie hebben het maar druk met reageren bij mij deze week zoveel heb ik gepost.

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de super lieve olifant en zeker mooi papier, fijne dag veel plezier met wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met het leuke olifantje, ik kocht gisteren ook een mooi blok, met allemaal paarse en groene tinten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nou, post jij maar lekker dorr hoor, is gezellig en inspiratie is altijd welkom.
    Wat een lieve olifant op een prachtige kaart, het dp is zeker mooi (en nu moet ik dus uit de buurt van de Action blijven).
    Veel plezier vandaag, hier is het prachtig weer, hopelijk bij jullie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, het olifantje komt prachtig uit op die zachte tinten van het mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het schattige olifantje wat een leuk dp is het snap helemaal dat je dat niet kom laten liggen, ze hebben daar vaal zulk mooi papier soms word je er gewoon hebberig van omdat je niet kan kiezen
    enne tot morgen dan haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een enig kaartje met de olifant. En zo goed dat ik geen Action in het dorp heb... ze zouden maar rijk aan me worden.
    Jullie hebben geweldig mooi wandelweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is en schatje van een kaart. Ik moet ook nodig weer eens naar de Action, wat een mooi papier.
    liefs en Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje met het leuke olifantje! Ik zal van de week ook weer eens bij de Action langs gaan!
    Veel plezier vandaag, de zon schijnt hier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele mooie lieve kaart. Mooi papier. Het is zeker mooi om bij Beetsterzwaag te wandelen. Wij gaan er ook wel eens naar toe. Ik ben niet zoveel op de bloggen geweest. Loop achter... was druk met andere dingen. Wij waren gisteren op pad. Heerlijk met dit mooie weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable baby card! Pretty papers and cute elephant. Thanks for sharing your talent with everyone at Tuesday Morning Sketches. Debi TMS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So, so cute!!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely adorable! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
    This is a lovely project.
    Thanks for sharing.
    Jackie DT @ Creations in Pink

    BeantwoordenVerwijderen