zaterdag 26 februari 2022

Uitdaging met GerJanne en Monique

Toen Monique en ik naar GerJanne gingen had ik materialen meegenomen voor deze uitdaging. En natuurlijk nam ik het niet alleen mee voor GerJanne maar ook Monique kreeg de materialen. Hoewel we ruim de tijd hadden om er mee aan de slag te gaan moest ik afgelopen weekend nog beginnen.

                                                          

Ik had voor ons alle drie een fles met een envelop met uitgestanste bloemen. Daarbij de volgende opdracht: kleur de bloemen met inkt, verwerk ze op de fles en gebruik er minstens 1 dier bij. De flessen krijg ik altijd van mijn broer. Daar zit zijn lievelingswijn in. Ik ga ze dit jaar ook gebruiken voor het moederdagcadeau op school.


Hier zie je een zijkant iets duidelijker. Ik heb de bloemen gekleurd met Distress inkt en er een boeketje mee gemaakt. Aan deze kant vliegt het bijtje omhoog uit het boeket, aan de andere kant rust hij uit op het strikje.

                                             

In het midden tussen beide boeketten heb ik een bijenkorf geplakt en daarbij ook een bijtje.


Rondom de fles plakte ik nog een lila bubbeltjesrand om alles met elkaar te verbinden


Tenslotte aan de dop nog een label met tekst en nog een bijtje. Die houdt nog een bloemetje in zijn handje vast.
Leuk om te maken maar lastig om op de foto te zetten. Daarom maar veel foto's geplaatst. Ik hoop dat jullie een goed idee hebben gekregen hoe het er uitziet.
Nu ga ik snel bij GerJanne en Monique kijken wat zij er van hebben gemaakt. De laatste zaterdag van maart zijn we er weer met een uitdaging die GerJanne voor ons heeft bedacht.

17 opmerkingen:

  1. Ha Henriet,
    wat een gave fles is het geworden. En jij hebt ook voor een insect gekozen, hihihi.. Volgens mij was het voor een ieder van ons een echte uitdaging. Ik begrijp dat je het lastig fotograferen vond. Maar met meerdere foto's krijgen we een heel goede indruk hoor!
    Ik hoop dat je tegen de tijd dat de flessen voor moederdag klaar zijn, je ook een foto maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een uitdaging met de dames.
    Leuk gedaan op een fles.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooie fles is het geworden wat een te gek idee om zo de fles op te leuken dat moet ik onthouden, superleuke met al die bloemetjes en bijtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer zo anders dan bij Gerjanne en Monique! Heel leuk dat jij er een bos bloemen van hebt gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Henriët hij is zonnig en de leuke bijtjes maken je al blij om er naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een gave fles is het geworden! Je hebt je helemaal uitgeleefd, geweldig. Ik denk wel dat je er een tijd mee zoet bent geweest, maar dat is vast geen straf geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was even benieuwd naar jouw versie. Weer heel anders, maar ook heel tof! Krijg er een voorjaarsgevoel bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hoe je GerJanne en Monique hebt uitgedaagd om iets moois van deze fles te maken! Alle 3 totaal verschillend en in eigen stijl, hartstikke leuk! Super gedaan Henriët!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke opdracht had je bedacht Henriet....en ook jouw fles ziet er prachtig uit!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. net bij de andere twee dames gekeken, ze vonden het een pittige uitdaging, maar toch zijn ze bij beiden heel leuk geworden, jouw fles is ook ontzettend gaaf geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij jou ook al zo een prachtige fles. Ik vind het een super originele uitdaging met geweldig leuke resultaten. Gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En nieuwe hobby is geboren vrees ik.
    Ik vind jouw voorjaar variant erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke flessenpost is dit geworden. Heel vrolijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een uitdaging voor jullie allemaal, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je fles is prachtig geworden! Ik heb nooit gelezen dat er een diertje bij op moest. Oeps! Wandel ze vandaag. Ik ga ook zo op pad met Bowie.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi met die bos bloemen en dat leuke bijtje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke opgemaakte fles. Zo leuk de drie verschillende flessen
    Hetzelfde materiaal maar 3 keer anders. Heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen