maandag 2 mei 2022

Dier + restjes papier

Bij Carlins Kaartenparadijs willen ze graag een kaart zien met een dier en restjes dp. Ik heb mijn restjesbak er bij gepakt en er 5 verschillende papiertje uitgezocht. De meeste waren strookjes van 13 centimeter lang en dus perfect van formaat. Het roze vierkant zat ook zo kant en klaar in de bak en toen kon ik gaan puzzelen. Ik heb weinig geknipt aan de strookjes en ze gewoon over elkaar heen geplakt:


De basis was redelijk snel klaar maar dan komt het dilemma: welk diertje ga ik nu weer eens gebruiken. En doordat het beertje vooraan stond in mijn bakje met stanjes viel hem vandaag de eer weer te beurt om op de kaart te staan. De kaart verder afgewerkt met bloemen en een tekstje.
Door de bloemen kan deze kaart ook meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenges blog want daar willen ze bloemen op je kaart zien.

Gisteren was mijn collega hier met haar man om te klaverjassen. Het was weer erg gezellig ook al eindigde ik in de totaalstand ver onderaan. Voor het eten 's avonds had ik courgettesoep gemaakt en een quiche met kip, paprika, champignons en tuinerwtjes. Het viel allemaal goed in de smaak. De 28e gaan we weer bij mijn collega kaarten. 

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje in pasteltinten Henriet, prachtig gemaakt. Lief met dat beertje erop.
    Dat was dus een gezellig dagje gisteren met een lekker etentje erbij.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een lieverd op je kaart, ruimt zo heerlijk al die restjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen restjesbak maar bewaar het altijd weer bij het blok, maar dan zijn het ook restjes haha Schattig kaartje Henriët!
    Klaverjassen heb ik al in geen jaren meer gedaan omdat heel veel dit niet meer kunnen. Gezellig zo kaarten en samen eten! Fijne dag verder
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met die lieve beer erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooi kaartje en leuk om op deze manier je restjes er in te verwerken.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schattige kaart met het lieve beertje en de zachte kleuren.
    Gezellig als het zo klikt met je collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke restjeskart heb je gemaakt Henriet!
    Zo zie je maar....we kunnen zelfs kleine reepjes nog gebruiken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk als je restjes op kan maken en dan zo een mooi kaartje creeert! Mooie kleurtjes zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk zo'n kaart met restjes!! Heb een poosje geleden ook met restjes kaarten gemaakt maar dan met bloemen.
    Heerlijk genieten zo samen kaarten. Lang geleden heb ik dat ook wel gedaan.
    En ja lekker courgettesoep, alleen jammer dat ik hier de enige ben die het lekker vindt.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof zoals jij hebt zitten puzzelen met al die restjes! Met een heel leuk resultaat!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik las jou post hiervoor: heerlijk een midweekje weg. Fijn dat het nu allemaal weer makkelijker kan. Jou uitdaging met GerJanne is je goed gelukt hoor, je wordt steeds beter met inkt. Ook deze kaart is weer een snoesje, die diertjes blijven ook leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met de restjes. En gezellig zo met elkaar kaarten en eten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn alvast een aantal restjes die je goed hebt gebruikt, heel leuk!
    Gezellig om zo weer bij elkaar te zijn!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart met de restjes papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen